Wat is de waarde v dit uurwerk nu op de markt

Een foto van de voorkant zou handig zijn. Misschien een iets hogere resolutie foto van het uurwerk ook…

1 like

Topic #3 over dit horloge :thinking:

1 like

Dit is je vijfde topic over hetzelfde horloge. Misschien moet je het in Ă©Ă©n van die andere topics ff verder oppakken.

https://www.horlogeforum.nl/t/welk-uurwerk-is-dit-en-herkent-u-de-graveringen-erin-alsook-wt-is-de-waarde-ervan-op-de-markt/258386

https://www.horlogeforum.nl/t/wat-is-de-betekenis-vd-nrs-225700-en-1693123-die-in-het-binnenwerk-van-mijn-tissot-staan/261444

https://www.horlogeforum.nl/t/welke-graveringen-geven-betekenis-aan-dit-uurwerk/258387

1 like

Welke waarde zou u ervan kunnen inschatten? Financieel, want er is enorm veel interesse in dit uurwerk…

Van wie is er interesse,een website?..marktplaats?..ebay?

Je hebt hem zo te zien te koop gezet op 2ehands, dan weet je toch wat er geboden wordt. Maar waarom zet je er bij dat geheel origineel is als in de andere topics duidelijk wordt gezegd dat dit NIET het geval is?

3 likes

Om het echt goed te kunnen beoordelen zou je even met een schroevendraaier proberen het glas te bekrassen. Indien er geen krassen bijkomen dan heb je echt een klapper te pakken. Financieel dan hè :ok_hand:

Of gewoon de gok nemen en zo verkopen, lastig lastig.

2 likes

Ik heb net al de topics een beetje doorgelezen die door ts geplaatst zijn en de relpy’s daarop…vind je het heel erg dat ik even de weg kwijt ben met dit klokkie?

:rofl:

I… lid sinds 11 april… makkelijk herkenbaar aan de dollartekens in zijn ogen!

Anyway… je wilt dit horloge verkopen

Tip 1, maak de kast schoon.

Tip 2, polijst het glaasje.

Tip 3, monteer een mooi bandje, bv. Een hagedis

Tip 4, Maak fatsoenlijke foto’s

Maar @redbull vertel eens even, wie ben je?

Vanwaar die gebruikersnaam?

Welke horloges heb je nog meer?

Welke wensen heb je op horlogegebied naast deze verkoop?

Hoe kom je aan dit horloge?

Aangezien het zes, zeven -misschien wel acht (joechei) honderd euros gaat opleveren, wat ben je met dat megabedrag van plan?

1 like

Hij is ook zo lekker spraakzaam… Uit het juiste forum hout gesneden :joy:

1 like

De waarde is datgene wat kopers er voor willen betalen :confounded:

1 like

Vaak tweemaal de helft :grin:

2 likes

Dit is wat ik wilde weten, de betekenis vd NRS, sorry voor de vele topics, had graag wat zekerheid en kennis ervan geweten, en dit ken ik nu, vriendelijk bedankt voor de moeite en tijd :pray:redbull. Het uurwerk ondergaat een volledige revisie bij de juwelier, ik volg andere adviezen van fora ook waaronder een verzamelaar van Florida die me aanraadde dit uurwerk niet te verkopen voor 1000 euro, veel meer waard, binnenwerk volledig origineel, enkel de wijzer is niet origineel, binnenwerk is toch het voornaamste, niet. Elk mens kan zien aan de buitenkant dat 1 wijzer een ander kleur heeft…

Hij wil het horloge verkoper en daarom info inwinnen hier om te weten wat het daadwerkelijk is, en hij wil ook de waarde weten. Alleen vind ik de beschrijving nav de topics hier wel erg apart.

Er worden regelmatig horloge voor te veel of te weinig geld verkocht :smile:

1 like

Nee, wijzerplaat, wijzers en kast zijn veel belangrijker voor de waarde over het algemeen.

Toch hadden verschillende mensen hier meer twijfels over de originaliteit van de wijzerplaat :thinking:

1 like

Incidentele aberraties van de efficiënte market hypothese komen voor :wink:

1 like

Tis een delicate, soms riskante business zo te zien, het zit hem zoals alles int leven in de kleine details, en als je die kent en weet kun je geld verdienen, kennis is geld en geld is macht. En niet iedereen gooit zijn kennis te grabbel voor iedereen, anders verdient hij zelfs niets meer, that’s the system we live in. Thxs for the time and info… Redbull

hahahahhaha

1 like