In het blauw zie ik regelmatig de term overcomplete set voorbij komen? Maar wat is dat en wat is het verschil met een complete set? Completer dan compleet kan niet toch?
En ja, dit is een serieuze vraag.
In het blauw zie ik regelmatig de term overcomplete set voorbij komen? Maar wat is dat en wat is het verschil met een complete set? Completer dan compleet kan niet toch?
En ja, dit is een serieuze vraag.
sommige wasproducten beweren ook witter dan wit te wassenā¦
het is wat overdrijven om iets verkocht te krijgen
Goede vraag idd.
Zouden ze dan nog een bonus horloge bij de set toevoegen om hem overcompleet te maken?
Overcompleet betekent overbodig⦠niet āmeer dan compleetā ofzo.
Dus dat iemand de set niet meer nodig heeft / hij maar ligt te verstoffen
Dus je kunt ook een overincomplete set aanbieden?
Overcomplete incomplete set kan wel ja haha
Jawel. Compleet plus wat extra. Extra bandje bijvoorbeeld. Of misschien een boekje dat je bij aankoop hebt gekregen etc.
Petje, pen of andere AD prullaria erbij.
De slimmerik verkoopt dat gewoon los in het blauwe gedeelte.
Definities die **overcompleet**
bevatten: wegens dubbel gebruik = [Belgisch Nederlands] wegens overcompleet . Boventallig = 1) Extra 2) overcompleet . Teveel = 1) Agio 2) Exces 3) Meer dan genoeg 4) Meer dan nodig is 5) Overbodig 6) overcompleet 7) Overdaad 8) Overmaat 9) Overmatig 10) Overschot 11) Overtollig 12) Overvloed 13) Rest 14) Surplus.
Of te wel; deze meuk heb ik niet meer nodig dus bied ik het te koop aan.
Duidelijk?
Of een gratis verkregen artikel bij een AD hier te koop aanbieden
Ok, maar dan zou je dus in theorie een incomplete set als overcompleet mogen aanbieden?
Dat is wat ik zeg
Ik ben nooit zo schijt lollig voor 12 uur.
Maar het antwoord hierop is JA.
Ja en je kunt ook je onderbroek over je broek aantrekken.
Ik wel, maar daar gaat het niet om. Afgaande op de reacties hebben mensen kennelijk verschillende definities en verwachtingen van de term overcompleet.
Ok, gooi maar dicht. Serieuze vragen stellen voor 12en is kennelijk ook niet de bedoeling.
Deze benaming is een beetje in onbruik geraakt, een beetje stoffige ouwe mannen uitdrukking.
āOvercompleetā heeft niets te maken met wat je precies wilt verkopen, maar dat je het wil verkopen.
Als blaauwlurker zie ik hem regelmatig voorbij komen en ik vermoede eigenlijk een beetje dat men er hier iets anders mee bedoelt. Vandaar de vraag
Nee dat is behouden tot vrijdagmiddag vanaf 16uā¦
En als tekstschrijver ben ik niet vies van wat ouderwets taalgebruik zo nu en dan.