Wat is een overcomplete set?

Je krijgt toch prima antwoorden.

Overcompleet is inclusief schoonmoeder.

5 likes

Ik ook niet, maar dan moet je wel weten wat iets betekend.

Vooral die onderbroekentip was zeer bruikbaar :wink:

Hoho zo werkt dat niet. Nu moet je het laten escaleren, bijvoorbeeld door @drex een stoffige oude man te noemen

#lifehacksnelletl3

6 likes

Ik weet niet of ik dáár hoge ogen mee gooi

Tja sommige mensen hebben minder opbergruimte dan horloges
gevolg is een overcomplete verzameling of een toornige vrouw omdat je haar lingerie lade hebt geannexeerd

3 likes

volgens mij genoeg antwoorden op deze vraag.

Dit topic is nu overcompleet.

4 likes

mijn verzameling is over-over-overcompleet :slightly_smiling_face:
maar het is toch zooooo leuk :laughing:

Imo een set incl hangtag, plastic box en shipping boxen en evt goodies of een extra oem bracelet erbij

1 like

vérstrekkende gevolgen van de hobby :+1: :joy:

1 like

Ik heb een overcomplete set hier maar hij is niet overcompleet. :smirk:

Dan zit er naast de set (doos, omdoos, papieren, hang tags) nog een, weet ik veel, extra bandje bij of een bergeon tooltje, of een kaart naar schateiland of zo. Misschien wel een petje, sigarenknippertje of een kortingsbon voor Mme Tussaud. Waar de gek maar vanaf wil om z’n pakket smeuïger te laten lijken voor het kooplustige volk.

Dat dus! :slight_smile:

Ga toch weg. Het is toch te gĂȘnant voor woorden, van die gasten die 100 Euro voor een Rolex petje durven vragen terwijl het gewoon meet in tsjaina marketingrommel is? GĂȘnant, zeg ik je.

Ik snap die gasten op ICT beurzen ook niet die giveaways willen scoren. Alsof ik in m’n vrije tijd met een IBM t-shirt rond ga lopen terwijl ik in m’n Cisco heuptasje naar m’n Redhat notitieblokje graaf, zeg. In diezelfde geest ga ik ook niet door een outlet lopen met een Breitling pet en een stel Sinn Socken. :slight_smile:

Nog snediger, en weer dichter bij de waarheid.

We erkennen dat je vraag serieus is, maar het fenomeen waar je naar vraagt is te belachelijk voor een normaal antwoord.

6 likes

Ja, zo had ik bij een andere overcomplete set een reserve bezel, reserve clasp en extra band erbij + nog wat extra leesmateriaal. :grin:

2 likes
3 likes

Ik doe wat fout, merk ik net. Advertentie even aangepast. :+1:

1 like

đŸ„Č

1 like

Jeugdig taalgebruik van mensen die niet zo nauw mikken duidt op een erudiete geest, heb ik me ooit laten vertellen.

Ik heb dat alleen nooit geloofd.

Dat was toen ik in Afghanistan broekhoest had en de stront langs mijn kisten naar beneden liep. Maarja, je kunt er wat van vinden inderdaad.

3 likes

Slechte hummus?

Zo heb ik in zes dagen tijd ooit eens een bruin spoor door heel IsraĂ«l getrokken. Ze dachten dat het de nieuwe loop van de Jordaan was. Dat was ook gĂȘnant, ik heb empathie voor je situatie.

Maar toch is het minder gĂȘnant dan doekoe durven vragen voor merchandising meuk die je bij je kop koffie kreeg. Aan je mede-liefhebbers. God, wat een gunfactor.

3 likes