Wat is een overcomplete set?

Nee, je weet het niet.

‘Overcompleet’ zegt niets over de koopwaar zelf, het zegt slechts dat het door de verkoper niet meer gewenst is en dus in de verkoop is.

Is dit nu zo moeilijk te begrijpen?

En Fat C bakt er wel helemaal zijn eigen kerststol van :laughing:

1 like

Dat doet ie anders nooit!! :grin::grin:

2 likes

:laughing:

2 likes

Ik zal je bekennen dat ik het woord nog nooit had gehoord voor ik hier op het forum terecht kwam.

Wij spraken altijd van overtollig, overbodig (volgens moeder was er nogal wat overbodig, zeker in combinatie met luxe… :slight_smile:) maar eigenlijk was het meestal “flikker die reut toch weg”.
image

3 likes

Cor vd Laak toch? :joy::joy:

2 likes

Nee, dit is die moeder met die zoon, de namen van deze karakters ben ik even vergeten. Maar, een en al zure frustratie en wrok! :laughing:

1 like

Je hebt gelijk. Zoveel typetjes ook

1 like

Wilders stemmers :joy::joy:

1 like

Tja, en waar gaat al die woede eigenlijk over? Over niets want de meeste mensen lezen ellende alleen maar in de krant of op internet en hebben in hun directe omgeving niets maar dan ook niets te klagen.

2 likes

heel veel zooi bij je horloge dat allemaal in je kast stof gaat vangen

Absoluut waar. Maar ja overcompleet he

Laten we maar niet teveel ot gaan

2 likes

Nee precies, anders wordt het topic weer buiten het zicht van de topicstarter geplaatst…
:sweat_smile:

Wel leuk om te zien dat er twee kampen zijn met elk hun eigen betekenis van overcompleet. Ik was dus niet gek.

1 like

ZIjn naam is Ab. Hij wil graag een lekkere vriendin, maar hij heeft alleen maar zijn moeder. Daar is hij voor behandeld…

1 like

De moeder krijg je er gratis bij om zo een full-set starterspakket te bekomen.

1 like

Dan is de doos grootser dan de inhoud

1 like

Het is toch heel eenvoudig eigenlijk.

Betreft het een verkoop van (in)complete waar en er staat overcompleet in de advertentie dan wil de verkoper benadrukken dat het overbodig is. Wat niet nodig is want dat blijkt toch al uit het te koop zetten nietwaar.

Betreft het een verkoop van complete waar plus allerlei extra’s en staat er in de advertentie overcompleet dan wil de verkoper benadrukken dat het om meer gaat dan wat je standaard zou verwachten. Hier heeft het wel een nuttige toevoeging vind ik.

Die moeder houdt ie natuurlijk zodat ie altijd een oppas heeft voor de blijvertjes. :wink:

Nu eigenlijk pas het filmpje bekeken. Best wel grappig :joy:

1 like