Wat is een vakantiehorloge?

Ah. Bierflesjes op je nachtkastje en een onopgemaakt bed. Da’s inderdaad vakantiegevoel. :ok_hand:


Wat zit er in dat blikken trommeltje? Stroopwafels? XTC?

3 likes

Voor in de jacuzzi in je vijfsterrenhotel?


Alsof jij sportieve dingen gaat doen op vakantie, princess… :joy:

Nee dat niet, heeft gewoon een plekje in de collectie en kun je voor een weekendje weg of een stevige wandeling weer uit de box pakken.

2 likes

Ehm Candideboefje, ik heb nergens het woord “sportief” genoemd?? :sunglasses:

Maar waterdichtheid is vooral belangrijk in het zwem- en bubbelbad ja! :yum:

Maar een horloge kan ook bekrassen als je met die kutkoffers zeult; ik heb geen gemakkelijk leven! :roll_eyes:

Anyway, met warme groetjes uit Tenerife!

2 likes

Haha, dan is zéér waterdicht wel wat overdreven. :joy:

Ah, heerlijk. Smeer je je wel goed in schat?

2 likes

De term vakantiehorloge is een term/excuus voor horlogeverslaafden om een nieuwe aankoop te kunnen rechtvaardigen…

3 likes

Hmm. Voor iemand van jouw stand had ik wel een bell boy verwacht. Je gaat zelf toch niet met die koffers slepen vent.

Anyway, ben je al in de Galeòn Lounge wezen swingen? De Butterfly Disco Pub schijnt ook een aanrader te zijn.

1 like

Precies. Of een wederhelft met het postuur van een rugbyspeler die alles netjes voor hem draagt.


Wat een amateur.

2 likes

Nee hoor, dat is een verstandige overweging om niet met je peperdure Submariner (ik heb er geen, maar je snapt het idee) door Mombasa (of nog erger: Centerparcs) te hoeven struinen.

1 like

Ik begrijp een ‘vakantiehorloge’ als je een soort van Expeditie Robinson vakantie gepland hebt. Echter, juist tijdens de vakantie en vrije tijd wil ik genieten van mijn horloges.

Kortom hier gaan meerdere horloges mee om van te genieten.

7 likes

U zit op een all-in resort op de Malediven. Met een bodyguard en butler. Dan snap ik dat.

Wij gewone stervelingen vieren vakantie in Boekarest en moeten te voet over straten vol kuilen en gaten ons tussen daklozen en dames van lichte zeden, een weg banen naar de snackbar, de disco en daarna naar onze slaapplek.

Da’s toch anders.

image

5 likes

Een rugby speler is echt een perfecte suggestie moet ik bekennen! :hugs:

Tot die tijd sjouwt majesteit echter met zijn eigen koffers… :roll_eyes:

2 likes

Dit. :white_check_mark:

1 like

Meervoud. :thinking:. Wat heb je nodig op Tenerife? Een zwembroek een paar slippers, linnen broek en twee polootjes? En een glimmend overhemd voor Galeon Lounge?

1 like

Ik mag toch aannemen dat jullie soort toch enkel in aanmerking komt voor bijpassende horloges?

3 likes

ik moest ff zoeken naar Mombasa, maarreuh…

uiteraard kan ik ook wat andere fotootjes plaatsen, maar het kan erger.

Dit dus :

:confused:

1 like

You make it sound like it’s a bad thing.

2 likes

I make it sound like something I wouldn’t do wearing a Patek. :sunglasses:

2 likes

Nee hoor. Ik neem altijd maar één horloge mee en dit is altijd een duiker en na de vakantie draait ie gewoon weer mee in de normale roulatie. Slechts één keer een ‘vakantiehorloge’ verkocht. Sowieso altijd een duiker; lekker robuust en goed waterdicht. Voor mij waren dit ze de laatste jaren:

  • Seiko SKA371 ‘BFK’ (inmiddels verkocht)
  • Seiko SKX007 (inmiddels ingepikt door mijn vrouw :face_with_raised_eyebrow::wink:)
  • Seiko SRP777 ‘Turtle’
  • TAG Heuer Aquaracer
  • Seiko SNE498 ‘Solar Golden Tuna’

1 like