Proficiat.
Lekker veel vergaderen of heb je een gemeentelijke buiten dienst job
Proficiat.
Lekker veel vergaderen of heb je een gemeentelijke buiten dienst job
Ha, nou, ik ben als mede ambtenaar 36 uur in de week aanwezig. Soupeer de gemeentelijke belastingen op en heb bewust geen houten bureau. Hout werkt. En dat moet je niet hebben.
Verder staat mijn wekker op ongeveer 10 voor 4 in de middag, zodat ik nog tien minuten heb om de afdrukken van mijn toetsenbord uit mijn gezicht te laten trekken na het slaapje voordat ik naar huis ga.
O ja, verder wordt ik wel eens wakker gemaakt door een collega die de slaap niet kan vatten omdat hij een horloge wil aanschaffen en wat advies wil.
Jaco dit is wel een dag uit je leven als je het druk is.
Tsja, 't is wat Bram, kan je nagaan als het niet zo druk is…
Douche je ook voordat je naar huis gaat?
Zo een overheidsjob heb ik eens gehad. 1630 douchen zodat ik om 1655 klaar stond als de bel om 1700 ging. Met rugzak en jas al aan he.
Wat was dat een leuke tijd.
Helaas bracht het geen voldoening.
Neuh, zo druk maak ik me niet.
Maar zonder gein, ze zijn er inderdaad in het gemeentelijk apparaat nog wel. Dat soort ambtenaren.
Zelf heb ik er gelukkig geen last van. Crisismanagement, continuiteit, en 24/7 bereikbaarheid is soms best een dingetje, maar brengt zeker voldoening
Tjah, je moet wat met die 42 vakantiedagen
Ik heb wel regelmatig overleg maar ik probeer dat zoveel mogelijk buiten de deur te houden. Ik ben functioneel applicatiebeheerder bij de Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed en zorg er mede voor dat als een monumenteneigenaar een aanvraag voor subsidie indient, dat de aanvraag zo klantvriendelijk mogelijk behandeld wordt. Ik haal er voldoening uit dat ik op deze manier een maatschappelijke bijdrage kan leveren.
Het mooist zijn de verkopers die - als een soort straf - de prijs weer verhogen na verloop van tijd.
Dan wil je je horloge eigenlijk niet echt verkopen. Dan wil je niet echt meteen dat zwembad induiken, maar alleen maar uitvoerig met je tenen voelen.
Inmiddels een half jaar later lijken de prijzen inderdaad te stagneren
Maar is waarschijnlijk van tijdelijke aard, zoals wel vaker het geval is.
We hebben het over horloge prijzen he niet over de hele economie
Ik zou zeggen doe er je voordeel mee
Is toch echt onlosmakelijk met elkaar verbonden
Uiteindelijk is alles van tijdelijke aard
zelf wij en onze horloges
dat klopt zeker weten.
En dat is ook de reden dat horloge prijzen (preowned dalen)
En verwacht dat dit in de huidge wereldeconomie nog wel even doorgaat.
Maar denk met alle zooi in de wereld china/evergrand/huizenmarkt, Midden Oosten, Rusland/Oekraine.
Ik hoop het zo erg, hoe fijn zou het zijn dat we terug genieten van de horloges en niet van de virtuele winst aan de pols. Kotsmoe ben ik dat, zouden heel wat ‘liefhebbers’ afhaken en kunnen we terug genieten van horloges zoals het tot eind 2017 was.