Dat zou heel leuk zijn. Maar dat gaat niet echt niet meer gebeuren denk ik.
Ik ga liever naar de prijzen van 1997
Toen kon je nog een Rolex SD voor Fl 5000,00 kopen!
Maar ze zullen weer stijgen zoals altijd.
Verkoop even in de wachtkamer
Daar ben ik ook bang voor
???
Wat heeft dat ermee te maken, prijzen stijgen, that’s life.
Maar tot eind 2017 nam je verlies bij het verkopen van een recent gekochte Rolex. En dat zou terug moeten komen. Dan verdwijnen al die scalpers vanzelf. En we zijn daar toch naar toe aan het gaan hoop ik.
We zullen zien over een jaar. Maar denk dat het nog wel wat zakt. Helemaal omdat een boel dingen nog blijven stijgen in prijzen en horloges geen 1e levensbehoefte zijn.
Maar vind zowiezo leuk om te horen hoe iedereen er over denkt of wat hun gevoel is.
Bedankt daarvoor.
Dat komt ook vast wel ooit weer terug als over 30 jaar een generatie komt die alleen nog maar alles digitaal wil.
En een hobby mag geld kosten toch ?
Heb nog nooit een hobby gehad die geld opbracht
Ik spaar al 50 jaar horloges en ze worden alleen maar duurder met de tijd.
Af en toe minder en dan weer duurder maar uiteindelijk komt het goed.
Net als met huizen zal ik maar zeggen.
Maar ze liggen mij niet in de weg prima kluis vulling !
Er zit n heel groot verschil tussen NL en DE diesel en benzine. Ik heb veel getest, maar met Duitse brandstof rij je zo tot 10% verder op n tank.
Inderdaad precies zoals het is
Lekker kappen ermee dan. Een vast dienstverband in NL is goudgerand. Zzp er zijn zonder aov verzekering en pensioenopbouw maar met ondernemers en startersaftrek ook leuk qua €€. De dupe zijn de mkb ondernemers, die draaien voor alle (flaporen operatie of borstvergrotingsoperatie inclusief) ziekte, ontslagvergoedingen en premies op.
En als je dan nog wat verdient, dan mag je dat verplicht investeren in elektrisch vervoer, zonnepanelen en warmtepompen.
En je krijgt nog een grote mond van de “klanten” als ze ook maar iets merken dat je wat centen probeert te verdienen.
Stel je voor dat je moet betalen bij een bedrijf als ze werk voor je doen!
Gratis, korting, service….
Heey, werk je toevallig bij de gemiddelde Rolex AD in de hoofdstad?
Hola wil jij ophouden met de waarheid vertellen, ik kom hier voor mijn ontspanning
Herkenbaar betoog Brick. Feitelijk is het al jaren zo dat je privé het beste (op papier) zo min mogelijk kunt bezitten. Een kameraad van me pleit al jaren voor zijn privé vastgoed portefeuille…. Pfoee ik ben blij dat ik alles in BV heb gezet.
Ps. Een lekkere horloge collectie mag van mij best wat minder waard worden. De besparing in Box3 dempt het verlies wel een beetje
In 1987 een Sub 16800 (1982) 2de hands overgenomen van een juwelier voor F 1.850 (€ 840)
Defensie heeft vacatures meen ik want de heer Poetin wil maar niet verliezen.
Ja maar meer belasting is minder horloges, dus toch wel relevant.
Je kunt het ook andersom zien; meer horloges is minder belasting
Als ik een ding heb geleerd. Is dat inderdaad alles duurder en goedkoper word. Maar dat er ook altijd zwarte bladzijden zijn zoals 2008/2013 huizen markt. En de huizenmarkt gaat nu de komende 10 jaar nog wel omhoog maar de horloge markt gaat het zwaar krijgen de komende 5 jaar. Daar gaat het vast wel weer omhoog inderdaad.