Wat is er aan de hand in Horlogeland????

Zodra je 90k gespaard hebt haal je die dikke wage toch direct op man duh :sunglasses:

Ik zit te loeren naar een Patek, maar ik moet dus nog even wachten?

Je vergeet nog dat je voor de prijs van een Amsterdams flatje net over de grens een villa koopt.

2 likes

Als ik dit allemaal lees kan de titel van dit topic beter “wat is er aan de hand in Nederland” worden.
:nerd_face:

3 likes

Hangt er vanaf wat hij kost natuurlijk. En ik ben ook geen helderziende dus ik weet niet wat er in de toekomst gaat komen. Ging meer over de daling tussen midden vorig jaar en nu. Maar persoonlijk zou ik me op het moment beperken tot horloges die niet meer geproduceerd worden en uit zichzelf redelijk waardevast zijn. Zie mijn eerdere post hier. Tenminste als je de waardevastheid van belang vindt.

1 like

Dit is een beetje wat ik bedoel:

Voorbeeld 1: PP Nautilus staal. Is nog te koop en had een hele grote hype afgelopen jaar:

Voorbeeld 2: PP Calatrava. Is niet meer te koop en ging maar beperkt mee in de hype afgelopen jaar:

Maar wat voor model was je aan het bekijken als ik vragen mag?

Niet heel duidelijk benoemd maar;

En

Mijn vorige hobby was de import en export van oost-europese da
 oh. Wacht.

Ik heb je nog nooit zo rommelig zien schrijven. Watsgeburt? Je hebt op zich wel gelijk. Ik verwacht ook niet, als ik advertenties zie, dat mensen voor het volle pond bij een AD hebben gekocht. Ik reken standaard 15% korting, en ga vanaf dat vertrekpunt kijken naar de staat, leeftijd en in hoeverre het merk en model courant zijn.

Je kunt dan veel grond hebben met kippen en zo, maar je hebt twee problemen:

• Je zit in Duitsland
  • Er loopt iets paard-achtigs in je omgeving rond

Dan zou ik zelf liever onder een kartonnen doos achter het centraal station van Steenwijk pitten, eerlijk gezegd.

10 likes

FTFY

2 likes

Steenwijk is nou niet zo’n upgrade, maar die doos kun je meenemen naar de randstad

4 likes

Gesproken als iemand die er nog nooit is geweest. Ik denk dat ik liever in Steenwijk zou wonen dan in de Randstad. Ik maak daarin overigens graag een uitzondering voor Den Haag. Den Haag is leuk.

3 likes

:rofl::rofl: gelukkig wil niet iedereen dit. Want dan was het hier ook niet meer te betalen

Owja, dit heb ik gekocht voor een prijs waar je beneden de rivieren, in het oosten van het land, een tussenwoning koopt.

Uiteraard zijn er nog gebieden in het oosten van het land en beneden de rivieren, waar zelfs de Limburger niet wil wonen.
Daar had ik wel een vergelijkbaar huis voor dezelfde prijs, maar dan met een postzegel als tuin en omringt door een bepaald slag volk wat ik liever vermijdt.

Hier zit ik in een serieus goede buurt. Omringt door mensen die vele malen rijker zijn dan ikzelf. Rust, schone lucht, omringt door natuur.

5 likes

Da’s een goede situatie om in te wonen, @Nash. Dan zijn je ‘buren’ de “inbraak-afleider”, vergelijkbaar met een bliksem-afleider. :smiley:

2 likes

Pillen kopen?

Mijn grootvader van vaders kant had een mooie “privĂ© economische slogan”:

• Wanneer je iets niet twee maal kunt betalen, dan kun je jezelf dat ‘iets’ niet permitteren." :wink:
2 likes

Wat is er aan de hand?

Nou hier niks, ik heb horloges die ik mooi/ leuk /praktisch vindt en verkoop niks, of ze nou zakken naar min 500 euro, no spang, ik blijf ze koesteren.

1 like

Ik spuit iemand vanaf het balkon op 3 hoog van z’n brommer, dus neen. Of bedoel je die pillen niet?

5 likes

Van die pillen spuit je toch omhoog i.p.v. naar benee?

6 likes

In mijn buurt vervoegen we de werkwoorden over het algemeen fatsoenlijk. Er zitten ook teleurstellend veel leraren en leraressen, het moet gezegd.

Met die oale poederblusser van je?

Doubt.

5 likes

Zijn daar beelden van? :upside_down_face:

6 likes