Wat is er mis met het merk 'Invicta'? / Post je Invicta!

Zelf heb ik ook de ibood duker.

Vind het een fijn horloge. Het heeft al heel wat meegemaakt (stevig en goedkoop --> dus mijn vakantiehorloge)

De klantenservice is juist zeer goed.

Vriendelijk, snelle service en ze doen niet moeilijk over garantie.
Die van mij hield er naar 1.5 jaar mee op. Nu houdt ie het weer een week.

Gr

Ik heb een Invicta Venom 90149. Mooi groot klokje, lekker opvallend met die goude kleur. :wink:
Ben er meer dan tevreden mee. Ik heb net begrepen dat hier gewoon een Zwitsers uurwerkje in zit.

Bedankt voor deze informatie. Dat we het hier 5 jaar zonder hebben moeten doen zeg.

3 likes

Haha ja, ik zag dat deze topic ruim 5 jaar niet gebruikt was. Ik vond het wel geinig om hierop eens te reageren. :stuck_out_tongue:

2 likes

Pffff, vijf jaar geleden was je zelf ook nog geen lid.

Begrijp je nou niet wat ik bedoel of zo?

Ik maak gewoon een grapje en Kasper kan er om lachen.

En jij gaat vervolgens een beetje zuur reageren.

1 like

Forum Rookie… :innocent:

2 likes

Er is waarschijnlijk helemaal niks mis mee en de kwaliteit is vast ook best goed. Dat maakt onze horlogehobby (met vaak duurdere merken) ook zo belachelijk :stuck_out_tongue:

2 likes

Dat ze nog steeds op Ibood aangeboden worden :wink:

Dat is gedeeltelijk het probleem van deze hobby. Op een gegeven moment kun je door verworven kennis niet langer een beetje naïef afgaan op het oordeel mooi of lelijk in je aanschaf. Maar gaan allerlei randzaken meespelen. Terwijl het merendeel van de mensen meer dan happy (en terecht) is met hun Fossil of TW-Steel horloge.
Daarin denk ik dan; ieder zijn ding. Maar ik kan het niet meer zelf kopen.

Het nuffig gedrag van de horlogeliefhebber is soms echter wel pijnlijk arrogant. Als met zoveel liefhebbers in alle takken van sporten.

Nou. Hier dan een plaatje van mijn Invicta. Of wacht…

1 like

Haha inderdaad… ik begreep dat jij een grapje maakte. Ik was gewoon bezig met de zoekfunctie en kwam deze topic tegen en toevallig heb ik een Invicta… :wink:

Maar kijk hierbij mijn invicta!

2 likes

Ach ze maken best leuke horloges soms…

En vroeger ook wel

http://i.ebayimg.com/images/g/WosAAMXQyY1TS9v3/s-l400.jpg

3 likes

Wat is er mis met Invicta? 2 jaar Geleden had ik een duiker nodig voor m’n duik vakantie, en heb toen deze gekocht. Doet z’n werk prima en gebruik m nu als toolwatch. Voor het betere werk heb ik m’n omega PO.

Ik heb laatst deze Invicta pro diver 20283 gekocht en ben er tot nu toe zeer tevreden over. Voelt lekker zwaar en solide aan. Tot nu toe nog niks om op aan te merken.

Ik heb inmiddels 3 invicta’s. De invicta grand diver 3045, de invicta pro diver 8926 en de invicta pro diver 9094. Ik ben met alledrie de horloges zeer tevreden. Het zijn geen high-end horloges maar gezien de prijs in mijn ogen absoluut prima klokjes. Degelijk gebouwd. Alle drie automatische uurwerken die tussen de -5/+5 seconden per dag lopen. Prima score als je het mij vraagt. Daarnaast zijn ze 200 meter water resistant (grand diver 300 meter). Een lekker no bullshit horloge waar je mee kunt douchen, zwemmen, duiken en prima voor dagelijks gebruik waar je geen omkijken naar hebt. Zie uitgebreide foto reportage en convince yourself😁

3 likes

OK! We tellen jouw Invicta’s zeker mee!

“Van Denis Mentsjov kregen we na zijn Giro-zege in 2009 een horloge van Invicta, echt een loodzwaar ding.” Laurens Ten Dam in de Volkskrant vandaag.

Zo, royale knakker die Mentsjov. Ben benieuwd welke Invicta het was.

1 like

Ik heb m ook en kan je reviews alleen maar onderschrijven.
Prima make en aardige look.
Bovendien een automaat voor een vriendenprijsje.

1 like

2 likes