Wat is er mis met het merk 'Invicta'? / Post je Invicta!

Wat is er mis met Invicta?

Dat er drie Invicta topics bovenaan staan op HF. Foei!

1 like

Zoek de topics dan ook niet op.

Waarom niet ?

Omdat je er ontoepasselijk van wordt. :slightly_smiling_face:
Zeker niet lullig bedoeld.

Het is net als met een ongeluk, niet leuk om naar te kijken maar als je er een passeert kan je het toch niet laten. :grimacing:

3 likes

:joy::joy::joy:

Ik begrijp je helemaal!

1 like

Komt denk ik omdat er blijkbaar vandaag van alles gebeurd. Officiële opening van hun winkel, blijkbaar iemand die een topic wilt om zijn horloge af te laten kraken en mensen die in de show je Invicta dingen delen. Tjah kan gebeuren.

Soms verlang ik zo naar knoop in je zakdoek, maar als ik dan een reactie van jou lees moet ik ook weer glimlachen.

2 likes

:laughing::laughing::laughing::upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

Ik ben soms heel simpel, vooral na zo’n avond waar ik mensen weer twee uurtjes heb moeten vermaken met een gelikt verhaal.

Het was pure gekheid Kasper, als ik je daar een verkeerd gevoel mee afgegeven heb, spijt me dat heel erg.

Dat was zeer zeker de bedoeling niet.

1 like

Nagenoeg trouwe kopie

Daarom dus niet never nooit.

2 likes

Met een diameter van 70mm komt er wel ook nog enige compensatie drang bij kijken. Je verwacht eigenlijk dat er op ieder vol uur een koekoek uit komt springen.

3 likes

Dat zou voor mij een dealbreaker in positieve zin kunnen zijn. Voor op het toilet.

Condooms !

2 likes

Foei lelijk ding zou me kapot schamen als ik hier mee moest lopen :joy::rofl:

1 like

Al eerder vermeld: dit is geen horloge, dit is een tijdbom.

1 like

Simpel, uiteindelijk wil iedereen een Invicta. Er komt straks iemand vragen om een eigen subforum voor Invicta net als bij dat andere merk. Let maar op.

Dan hoop ik dat daar veel vintagezooi getoond zal worden, want in vervlogen tijden waren de Invicta’s best wel fraai. Vind ik. Toch @Chillekasper? Laat eens een ouwetje zien … :slight_smile:

1 like

Genoeg Invicta gehad. Dan maar zo…

5 likes

Ik heb geen Invicta :cry:

Dan tel je echt niet meer mee :joy:

2 likes