Wat is er mis met het merk 'Invicta'? / Post je Invicta!

Je kan wel elke keer die vintage Invicta’s aanhalen wanneer je weer probeert de discussie rondom het merk op gang te brengen(waarom eigenlijk :smile: )
Maar jij weet ook best dat wanneer men hun smaak uitspreekt over Invicta ze het absoluut niet hebben over het Invicta van toen.
En nee het invicta van toen is niet het invicta van nu.

8 likes

Briljant

3 likes

Om daarmee op het onderwerp terug te komen "Wat is er mis met het merk ‘Invicta’: De horloges die het merk nu aanbiedt :wink:.

6 likes

Het staat je vrij om dan te gaan voor die vintage modellen…:grimacing:

Ik vroeg het me ook al af maar jouw antwoord klinkt wel erg plausibel waarom het zo’n slechte naam heeft. Ik zou me ook opgelicht voelen als Swiss Made zomaar gebruikt wordt door andere, buitenlandse, uurwerken. Zal de Zwitserse industrie ook niet blij mee zijn, zij hebben een naam hoog te houden.

EDit: Kom ik er net achter dat deze vraag al in 2011 gesteld werd en nog steeds wordt het merk dagelijks negatief en positief beantwoord :joy:

1 like

Hear hear :+1::joy: als het huidige Invicta een “niet nader te noemen vrouwelijk lichaamsdeel merk met peren” is, dan ga je de voorganger toch zeker niet meer kopen. Als je die oude nog hebt, prima, maar dan houdt het echt op.

2 likes

54 dollar nieuw , Seiko nh35 automaat, 200m waterdicht.
Denk er serieus aan deze te kopen.

5 likes

Gewoon doen toch :boxing_glove:

3 likes

Koop al jaren Invicta, klasse horloges, laatste aankoop een Invicta Sea Hunter 70 mm een erg mooi horloge, weet dat er mensen zijn die ze niet mooi vinden maar ze leveren wel klasse. Je hebt trouwens een nagenoeg trouwe kopie van een Rolex die vele malen goedkoper is dan die van Rolex voor een bescheiden prijs.

2 likes

Hey W_G, heb je 'm nog gekocht? Ik heb eens rondgekeken maar ik vond deze nergens voor die prijs. Wil je delen waar dat was?

1 like

:rofl::joy:

over rolex gesproken…

1 like

Dat maakt het alleen nog maar triester.:shushing_face:

70 mm dat is toch geen maat meer voor een polshorloge ?

1 like

Misschien een kookwekker?

valt gelukkig niet echt op… :face_with_raised_eyebrow:

afbeelding

of uhhh…

2 likes

Met 1 loopjuweel

Ik doe er denk ik goed aan om hier maar niet op te reageren :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Japans pc32a

lijken wel ziekenhuis horloges

Ik kan die aanbieding nu niet terug vinden.
Dit is er nog wel, incl verzending naar NL, exclusief eventuele importkosten:

2 likes

Dat is misschien wat zwaar aangezet maar lichtelijk onpasselijk word ik er wel van.

2 likes

Mooie horloges :+1:

2 likes