Wat is er mis met het merk 'Invicta'? / Post je Invicta!

:joy: met poll

Als er iets met Time in zit! Timex!! :stuck_out_tongue:

Al snap ik niet zo goed wat @Gstar bedoelt, ik moet wel toegeven dat ik bij Glycine aan tandpastamerk denk en bij Squale aan Pokémon… :thinking:

5 likes

En invicta aan een scheermesje :joy::face_with_hand_over_mouth:

1 like

En Rolex klinkt als maandverband.

2 likes

En het gaat allemaal weer nergens over. Doei :joy::joy:

1 like

Makkelijk, weer een topic op negeren.

2 likes

Malus, Ons soort mensen :joy: kan hier niet goed tegen :sweat_smile:

Ik heb nadruk gelegd, dat het persoonlijk is. Geen disrespect naar de merken toe hoor.

Geen idee. Zoals vermeld is dit een persoonlijke mening. Ik draag de laatste tijd " tiger Concept" en op een andere manier vind ik dat weer wel goed klinken. :joy:

1 like

@HorlogeOpa ik wilde laatst op een automatische wekker radio van het het merk Seiko reageren. Maar dat lukte helaas niet.

Dan heeft hij je op de negeerlijst staan.

:joy:

6 likes

Reageren in een verkoop topic en dan ook nog Jur oproepen :joy: dan wil je wel echt heel graag een schorsing :astonished:

Ik heb niets met wekkers, ook die niet.

Ik ben wel zo eerlijk om dit te melden bij @Jur .

Je had ook gewoon direct een PB naar Jur kunnen sturen zonder in een verkoop advertentie te reageren, of had je dat niet kunnen bedenken ?

Nou ik had in de eerste instantie interesse in die Seiko presage die je plaatste. Maar aangezien jij het zo moeilijk maakt, laat dat dan ook maar zitten.

Je hebt het over wekkers… tikje verward soms?

1 like

Ik ging in op een aantal die hierboven het hebben over dat namen van horloge merken je doet denken aan andere dingen. De naam Seiko doet mij daaraan denken.

Maar even terug op het onderwerp. Wat is er mis met het merk?

niks…

3 likes

Dit is ook Invicta :thinking:

1 like

Dat dus.

2 likes

Lekker hoor, die draag ik ook graag!

2 likes

Ben er gewoon niet gecharmeerd van🙈

1 like