Wat is het allerbeste horloge dat je ooit hebt gedragen?

Maakt niet uit of deze van jezelf was of dat je deze te leen had of gepast bij een AD.
En beste kan natuurlijk alle kanten op, het specmonster of juist het ultiem draagbare horloge of wellicht wel allebei?
Ben ook erg benieuwd waarom het horloge in kwestie voor jou dan het allerbeste is? En verandert je blik erop weleens?

5 likes

Ik vind dit leuke topics maar helemaal als de TS een voorzetje geeft. Dus wat was jouw allerbeste horloge?

Dit is mijn allerbeste. Niet de mooiste maar draagt wel het fijnst. Is licht en goed afleesbaar en behoorlijk krasbestendig. Gaat morgen zéker mee op vakantie!

22 likes

Was toch seiko tijdens je Jamaica trip heel lang geleden is mij verteld :wink:

Fijne vakantie :desert_island:

13 likes

Hamilton Khaki Field Titanium op een MN strap :smile:

9 likes

Qua draagcomfort is deze de allerbeste voor mij. Pasvorm en gewicht (titanium).

8 likes

7 likes

Voor mij was dat ook een Tudor, de Black Bay one 36 in champagne.
Plaatje voor de sfeer:
Screenshot 2026-05-22 125634

Het gewicht, de afwerking en zelfs de bracelet voelden goed aan. Ik ben helemaal geen bracelet ‘guy’ verder. Afmetingen waren perfect en maakten het horloge enorm draagbaar. Niet teveel bling, voelde allemaal prima in balans voor me.
Staat dus zeker op de lijst om daadwerkelijk een keer te kopen. De kleur laat ik dan nog in het midden, ben ik nog niet aan uit. Ik wil alleen ook nog een keer de Ranger in 36mm gaan passen. En dan is dit wellicht een goed idee voor mijn 45e verjaardag volgend jaar.

9 likes

De Seiko Willard voor mij

11 likes

15 likes

Vanaf mijn 12de is deze al 8 keer vevangen voor een nieuwe :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Als ik een keuze moet maken van al degene die ik gepast heb, dan moet het toch de Batman zijn.

De maat was perfect, je merkte amper dat je deze aan had, past perfect bij een hemd maar ook bij t shirt,…

10 likes

En ik die dacht dat die dingen niet kapot te krijgen waren

Mijn definitie van het allerbeste :smiling_face_with_three_hearts:. Maat, materiaal, wijzerplaat, wijzers, kleurstelling, hourmarkers, bracelet…

14 likes

Zonder twijfel: Patek Philippe Nautilus, ref. 3700

18 likes

9 likes

Het horloge wat de meeste indruk op me heeft gemaakt. Uniek stuk

En waar ik ook erg blij van kan worden:

10 likes

Dit dus.

gedragen van mijn 8ste tot 12de vermoed ik, had mijn vader meegebracht uit Maleisië

Daarna werd het G-shock, die eigenlijk te dik is.

2 likes

In alle eenvoud, deze:

10 likes

Mn Nomos. Draagt lekker licht. Alsof het nog op het nachtkastje ligt.

4 likes