Wat is het allerbeste horloge dat je ooit hebt gedragen?

Allerbeste in welke zin :thinking: Als in meest indrukwekkend, vanwege waarde of schoonheid. Ik kies voor deze vol gouden Staudt met chronograaf functie en de geguillocheerde zilveren wijzerplaat

5 likes

Beste is dus aan jou, dat heb ik geprobeerd een beetje toe te lichten toen ik het topic startte. Beste is namelijk altijd subjectief, wat de een het beste vind en waarom is volledig anders voor een ander.

1 like

Het beste horloge wat ik ooit heb gedragen is een quartz shitter, een Casio Edifice EF-129. Gebruikt gekocht in 2013 voor 3 tientjes. Fijnst dragende horloge en zeer goed lopend. Echt zeer goed afgewerkt, geweldige band. Mijn favoriete horloge.

Plaatje van het wereldwijde web geplukt:

6 likes

zonder woorden, :+1: :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

De PO, allround, mooie details, build like a tank!

4 likes

Heb er best een aantal, maar denk dat ik dit het beste vindt; mooi, onopvallend, heerlijk licht dragend, fijn formaat (36mm) ondanks mn 19,5 cm polsen en doet t altijd. Echt n grab & go horloge dat ook n krasje mag hebben:

7 likes

Wel fijn dat je even toelicht dat het een Planet Ocean is, dat had ik vanuit deze hoek zo niet gespot :laughing:

Altijd graag gedaan hoor!

Beide

6 likes

Deze kreeg ik toen ik een jaar of zes of zeven was. Er is mee gefietst, gevoetbald, in bomen geklommen, verstoppertje mee gespeeld en weet ik wat nog meer.
Beter is het nooit geworden.

6 likes

Mooie LJP kolomwiel chronograaf, titanium en boordevol Sinn technieken.
Gebouwd als een tank ook nog, altijd beetje spijt van gehad dat ik die verkocht heb :smiling_face_with_tear:

4 likes

TOP!
Dirt wilde ik met de ae-9w doen, enkel bij de éérste keer vervangen wegens kaduuk was het al niet beschikbaar meer.
:cry:

Mijn datejust

Op eenzame hoogte.
Wil niet zeggen dat ik hem het meest draag.

Waarom?

• Draagcomfort
  • Maat op mijn pols
  • 5 digit dus ondanks 2 tone, niet te patserig (meningen verdeeld in huize Nash).
  • Eerste echte luxe horloge (meer dan 1k).
  • Iconisch Rolex.
  • Alleskunner. Op kantoor, aan de Costa Brava, zwemmend in de Maas, aan de bar. Het kan allemaal.

4 likes

De redenen waarom bewijs ik al 6 a 7 jaar hier op HF…

7 likes

Nu nog een Speedmaster en we hebben alle usual suspects weer gehad.

Ik ga voor deze…

3 likes

Ik doe mee - qua draagbaarheid absoluut ook mijn topper

3 likes

If you would swim in the Maas tomorrow, you’d wear a Rolex.

Klassieker. :wink:

2 likes

De VC Overseas chrono die @automan16 recent in het blauw heeft geplaatst.

Met stipt bovenaan de verlanglijst.

Lastig dit.
Ik heb ooit een Milgauss gepast en dat gaf me wel dat gevoel, veel beter kan het niet worden.

1 like