Mee eens! ![]()
![]()
Oh dit is wel heel erg gaaf. Dat uurwerk ken ik, is echt wel netjes. En deze automatische chrono is 12 millimeter dik. Daar kan menig 7750-based chrono een puntje aan zuigen. Netjes, heel erg netjes.
Iets doorsparen en een HFLE kopen?
Mijne SKX007 in perfecte staat, full set =)
voor 750 euro is het beste horloge wat je kunt kopen een casio f91w. Houd je 730 euro over.
We lopen wel de hele dag te showen met Rolex en weet ik veel wat allemaal, maar diep van binnen weten we dat dit ding objectief het beste is want:
- licht
- bijna niet kapot te krijgen
- waterbestendigd
- Obama had hem
- Je kunt er tijdbommen mee maken blijkbaar
- Simpele functies
Over smaak kun je discussiëren, maar daar gaat het nu niet over!
Vermoed dat er nog andere massamoordenaars waren buiten Obama die hem hadden/hebben ![]()
Ja lap nu heb ik weer een horloge besteld…
Ben je mal, op veel plekken in NL voor €460 te koop. Er is een lichte (SRPL91) en een donkere (SRPL93) uitvoering.
De Seiko ‘pogue’. Lekker fris voor de zomer. Draagt fantastisch, solar, en met een verwijzing naar de lange geschiedenis van seiko.
Simpel.
Diegene die jij het mooiste vind.
![]()
![]()
Een RZE?
Yep RZE Resolute jet black
Tijdloos model
![]()
Seiko is hier weer goed vertegenwoordigd.
Nice. Ben benieuwd naar de foto’s!








