Als je nou eens van dit idee afstapt…een Omega prof 300m kan vb prima bij een pak.
Hoe heet die gozer ook alweer?
Tudor Black Bay 36 lijkt mij aan te sluiten op al je wensen!
Check m’n filmpje maar eens, hierin leg ik uit waarom ik er zo enthousiast over ben.
Ja deze!
Die AT is een fantastische keuze.
Ik dacht zelf nog even aan GS. Quartz, dus die gaat wel 50 jaar met je mee.
Of met een andere band voor iets meer dressy:
Elk horloge kun je bij elke willekeurige gelegenheid dragen.
Dat geneuzel of het wel of niet kan kom je alleen tegen bij snobs zoals hier op dit forum.
Kies gewoon iets waarvan je zelf helemaal weg bent in plaats van iets wat het goed doet bij een selectief groepje op een anoniem internet-forum.
Dat is ‘m!
Wel met witte wijzerplaat…
Explorer 1 is de optie naar mijn mening.
Deel ik ook
De Explorer wordt veel genoemd maar ik ben geen fan.
Ik vind die AT een geweldige keuze; ik vind Rolex altijd nét wat meer een tool watch uitstraling hebben ik vergelijking met Omega!
P.s. een Speedy is natúúrlijk altijd een optie!
Wat sportiever op staal en sjieker aangekleed op een leren alligator band met vouwsluiting!
Heerlijke foto’s! Een one piece waar je alles mee kan!
Als jij deze voor 5k kan vinden wil ik m wel
Krijg je nog een fles wijn als bedankje erbij
Vanuit mijn persoonlijke collectie zou ik de DJ 36 fluted blue boven de explorer 1 verkiezen. Ik vind de DJ net bij nog meer gelegenheden passen.
Jeetje, wat een hoop snelle reacties, leuk haha! De verschillende Rolexen zijn uiteraard hele goede opties, echter heb ik zelf bijna alleen ervaring met leren banden (op een milanese bandje hier en daar na) dus ik ben benieuwd of ik deze modellen die mijn inziens wel echt op Oyster/Jubilee bracelet zou prefereren boven een horloge met lederen band (wie weet met optie op stalen band). En een klein twijfelpuntje omtrent de Rolexen is dat ik iemand ben die iets niet voor de status van het product draag, wat mij wel een klein beetje tegen zou staan. Ik zit niet heel erg te wachten op reacties van mensen zonder kennis/waardering van horloges die denken dat ik het draag omdat het een statussymbool of een teken van een gevulde portemonnee is. Ik denk dat ik maar eens naar Amsterdam moet om verschillende zaken binnen te lopen om daar veel te gaan passen!
Explorer 1 valt dus niet op en kan op elke band.
Als je niet graag de patser wilt uithangen kun je inderdaad beter géén Rolex nemen!