Wat is het beste horloge voor een 'One Watch Collection'?

Beste omschrijving van een one-piece die ik heb gelezen!

1 like

One watch? De Casio FW91-1. Past prima bij een pak.

1 like

Nee… gewoon nee

2 likes

114060 want waardevast, relatief bereikbaar en esthetisch / functioneel veelzijdig. Daarnaast perfect om je collectie omheen te bouwen als je toch zin krijgt in een ander horloge.

Dat ben ik volledig met je eens! :muscle:

2 likes

Ja hoorrrrrrrrrr daar hebben we er weer eentje!

Waarom kun je het met allerhande horlogeliefhebbers heerlijk hebben over, design, prachtige techniek, historie, mooie verhalen bij een horloge, maar moet het bij een Rolex altijd weer gaan over restwaarde… :face_vomiting:

Wat maakt het uit… koop wat je wilt, wat je leuk vind, tik het af, en GENIET!

Het is jouw keuze.

Geniet met volle teugen ervan, het leven is voorbij voordat je er erg in hebt, daar hebben we op dit forum genoeg tragische voorbeelden van gezien.

Laat je oor niet hangen naar dit soort nakketakkers die op verjaardagen pochen over de waarde van hun huisje, de waarde van hun horloge’tje, hun onaangebroken flesjes whisky etc.

Horrible shallow people die de daadwerkelijke waarde van de dingen die er in het leven ècht toe doen niet snappen.

13 likes

Waardevast, lekker belangrijk, TS geeft aan een horloge voor het leven te willen kopen. Dan gaat het toch over emotie en niet over geld… lekker belangrijk of het horloge nog zijn oorspronkelijk prijs oplevert over 40 jaar…

7 likes

Hear hear :+1:

1 like

Dit is inderdaad de perfecte omschrijving van een One Piece. Daar voldoen er heel veel aan, dus vanaf hier is het gewoon een kwestie van smaak.

Ik zou zelf neigen naar een OP 39 (in wit!:heart_eyes:) of een Explorer ( 114270 >>>> 214270) of de Aqua terra van TS als ik een horloge moest kiezen in deze prijsklasse.
Maar een DJ, veel van de hierboven getoonde Breitlings of bijvoobeeld een IWC Flieger zijn ook heel erg mooi…

1 like

:+1:t2:

2 likes

Interessant topic met nuttige info. @Markuss heb je inmiddels een keuze kunnen maken?

4 likes