plasticen wegwerp troep. Probeer het nog eens.
Dat zei ik toch? Ik heb er niet meer dan 200 voor betaalt dus mijn appel telt mee in de vergelijking.
En nogmaals dankjewel voor je mening, maar mijn appel verpulvert jouw Citizen.
Erg fraai! Welke is dat?
Thnx horlogevriend. Dit is de NY0080 Fugu Limited.
Wedstrijdje duiken doen naar 25 meter? Kijken wie er aan het eind van de rit waterschade heeft? Of is de 5KX geen duiker? Hij ziet er namelijk wel zo uit…
Wedstrijdje meisjes regelen?
Win ik altijd met die 5KX en vind ik belangrijker. Ik duik nooit met die dingen.
Ik draag liever een mooi horloge van 200,- (give or take) dan een gedrocht waarmee je iets kan wat je nooit doet.
Dat gezegd hebbende ga ik ook zeker niet ontkennen dat ik Seiko 5’jes echt geniaal vind! Dressy, sports, dive-style; voor bijna alles is wel een 5 te vinden.
Met een aanschafprijs van onder de 100 en mod onderdelen in alle soorten en maten kies ik toch een Amphibia.
Service interval van 10 jaar is ook niet verkeerd.
Ik denk persoonlijk dat het kwaliteitsverschil tussen de betere budget merken klein is, bij hun horloges tot 200 EUR… Seiko, Citizen,… Hebben reeds bewezen een mensen leven lang mee te gaan.
Ja, mechanische horloges in de sub-200 categorie zijn veel beter als de quartzen. Die Quartz-crisis van de jaren 70-80 kwam natuurlijk omdat mechanisch zoveel beter was en die arme Quartz-horloges vonden bijna geen aftrek meer…
Citizen heeft een onderbroek op 12.
I have spoken. SKX / 5KX is the greatest shitter in the history of shitters.
Dat hebben de jongens van Corgeut mooi ontworpen zeg
Het gaat om een hoge kwaliteit ! Niet om het model.
R&D kosten hebben ze in elk geval op bespaard.