Wel een jaloersmakende collectie hoor. En er zitten stiekem natuurlijk een hoop exemplaren bij die door hun niet-ronde vorm en/of lange lugs een stuk groter vallen.
Het gevoel bekruipt me dat ik (stukjes van) deze horloges eerder hebt gezien
Bedankt Koen . Afmetingen zeggen inderdaad niet erg veel. Zoals Kristof hier boven al zij, het gaat nog het meest om LtL
Ik post hier zo nu en dan eens een plaatje dat wel . Verklaar u nader…
Ik zou er bijna naar gaan raden…
Ah, op die manier . Ik probeer nogthans vooral plaatjes van het www te halen om het niet al te gemakkelijk te maken. Maar er kunnen wel een of twee plaatjes van mezelf tussen geslopen hebben
Zeker, dat is de SPB317.
De kleinste die ik heb en die nog regelmatig gedragen wordt is een oude Seiko.
35mm doorsnede, 43mm LTL, 18mm band en nog geen 9mm dik.
Polsomvang is ergens rond de 19cm.
De ronde kasten meten bij mij 40 tot 45mm, de vierkante is kleiner maar zoals @Fate_Amenable_To_Change al aangaf: die toont groter.
Polsje is slechts 17,5cm; compensatie dus ’
Hi,
Ik draag meestal tussen de 38 en 42 mm , maar mijn opa zijn horloge van 34 a 35 mm op mijn 18cm pols draag ik zo nu en dan ook.
Maar groter als 42 moet ik niet hebben.
Fijne avond allen
Polsmaat 18/18,5
Eigenlijk draag ik alleen maar horloges rond de 37/38 mm, voor mij perfect. Ik heb een Fossil van rond de 40mm, maar eigenlijk vind ik het voor mij te groot/oncomfortabel en dus nooit aan ( ik kan er nu ff geen foto van vinden )
En op de laatste foto zie je een goudkleurige Citizen, dit is de kleinste van het stel met 35mm