Wat is het meest beschamende qua horlogerie wat je hebt gedaan

… Denk daarbij aan een wrist shot maken op een moment waarvan je denkt, “oei, misschien is dit toch niet helemaal een goed moment” of iemand heel brutaal vragen welk horloge hij/zij om heeft terwijl diegene met iets bezig was. Ben wel benieuwd of jullie een leuk verhaal hebben van zo’n soort moment! Mag van alles zijn zolang je jezelf maar lekker voor schut hebt gezet, kunnen wij meelachen namelijk. :grin:

9 likes

Ik ben ooit bij mijn schoonmoeder het raam uitgeklommen, over het keukendak heen. Toen gleed ik uit en schaafde mijn horloge langs de schutting.

Dat was wel het meest beschamende moment voor mij.

32 likes

Medicatie vergeten in te nemen? :sweat_smile:

Het moment waarop je toenmalige vriendin verloofde thuiskwam?

7 likes

Ze wilde godsamme bij mama eten, wist ik veel.

15 likes

Wel fijn dat je je zo open durft op te stellen tegenover ons Han, respect.

2 likes

michael_knight_2

8 likes

Ik weet nog dat ik op HF een keer de vraag stelde waarom mn horloges kapot was omdat hij niet meer opwond. Ik kwam er toen even later achter dat ik de kroon gewoon de verkeerde kant op draaide en er helemaal niks mis was :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

49 likes

Ikzelf schaamde me best wel toen ik hier de vraag stelde waarom de datum midden op de dag verschoof, bleek dus gewoon dat m’n horloge op 12 uur 'snachts stond en niet 12 uur smiddags.

83 likes

Er was een tijd dat mijn mumbai special-Oris het horloge was waarop ik het meest trots was.

10 likes

Deze Seiko “sports150” ('82) heeft nog wel eens een batterij nodig. Bandje eraf , Seiko in de bankschroef en met een schroevendraaier tikken we dan de deksel (schroefdraad) los.

4 likes

make that 92 :grimacing::wink:

2 likes

Ik was een keer verbaasd van de indrukwekkende power reserve van mijn horloge. Bleek het een Quartz te zijn

51 likes

Leergeld betalen: het moment dat ik dacht dat ik voor weinig een vintage Ulysse Nardin op de kop dacht te tikken.

Het feit dat ie uit Argentinie werd verscheept deed toen nog geen belletje rinkelen.

9 likes

Nope. 1982

1 like

Niet van mij maar van een ander lid hier op HF:

Nieuwe rolex gekocht en ontevreden over zijn omdat er een wazig vlekje bij de 6 op het glas zit :joy:

(laser etched crown)

21 likes

Dat is onmogelijk omdat dit uurwerkje toen nog niet bestond. :sweat_smile:

3 likes

…hier lid worden. Want zeg nou zelf: virtuele likes uitdelen aan foto’s van harige mannenpolsen met sieraden om is best wel beschamend eigenlijk.

96 likes

Ja hier ook, ik stond vorige week in de lift met een collega. Hij vroeg: “Heb jij nou ondertussen al een account op HF?” Ik heb nee gezegd, schaamde me rot.

16 likes

Echt wel. 7t36 , periode 80-89. De mijne in 83 gekocht. Het was een 82’r model met een prijskaartje van een krappe 800.00 gulden als ik mij niet vergis. Ik had 'm met korting voor 570.00 gulden.

3 likes