Wat is het meest beschamende qua horlogerie wat je hebt gedaan

Wat ik heb gedaan?

Een Seiko in elkaar rammen.
De SNZG13 voor de belangstellenden.

Helaas vergeten beelden van te maken.
Maar ik kan verzekeren, het was een tough motherfucker :grin::+1:

1 like

De Seiko chrono’s uit de 80’s waren de 7a uurwerken. De 7t uurwerken zijn meer uit de 90’s. Ik wil verder niet vervelend overkomen maar ik denk dat je het je dan gewoon verkeerd herinnerd qua jaar dat je hem kocht.

2 likes

Was je even in between accounts op dat moment?

7 likes

Ik heb laatst twee Invicta’s in één week gekocht.:roll_eyes:

10 likes

Heerlijk topic dit trouwens :joy:

4 likes

Ach, ik betrap mezelf ook dat ik naar invictas zit te kijken🙈

8 likes

Er nog niet over uit of ik niet te macho ben voor dit forum

2 likes

Je kapot schrikken van een beschadiging op de wijzerplaat van een Cartier in de romeinse 10 (X).

Bleek in het klein, cartier in te staan.

26 likes

Nieuw horloge op een mooi groot boek gelegd ten behoeve van een mooie foto voor Horlogeforum.

Iets anders gaan doen, en tien minuten later gedacht “wat ligt dat boek hier in de weg”, opgepakt en bam! Horloge op de grond. Zes weken kwijt ter reparatie.

48 likes

:astonished:

1 like

Een hommage aangenomen via Instagram en hier reclame maken terwijl ik een pesthekel aan hommages heb. Alles voor de likes😎
Ohnee, dat was ik niet maar iemand anders :joy::joy::joy:

54 likes

Je maakt het wel zo dat ik zwaar aan het twijfelen sla. :thinking:Temeer omdat ik omschrijvingen tegen kom waar ook vanaf 80 gemeld wordt. Het kastnr. = i.i.g. 180060. mss is daar meer over te melden.

3 likes

Dit heb ik volgens mij gemist maar ik heb een vermoeden om wie het gaat :thinking:

6 likes

Dan is hij in 1991 gemaakt. Zoekmaar online op, de eerste analoge Seiko quartz chrono werd pas in 1982 gemaakt dus 1981 zou dan sowieso onmogelijk zijn :wink:

3 likes

Augustus 1991. De 7A-familie was de eerste analoge kwartschronograaf en werd geïntroduceerd in 1982. De 7T-familie is er de opvolger van.

Edit: Hahaha, @Sjoerd_K was mij voor en @koekoek is ongetwijfeld iets van dezelfde strekking aan het typen. :sweat_smile:

Edit2: nee, ik ben scheel, koekoek was me voor. Uiteraard.

3 likes

Horloge van nachtkastje in Italiaans hotel op de tegelvloer gemept. Uit onhandigheid :wink:. Na avondje doorzakken met hotel eigenaar.

1 like

Het maken van wristshots op de wc :joy:

13 likes

Bijna 3 jaar verder :joy:

7 likes

Ik dacht al ik weet niks over Seiko :joy:

1 like

Dat doet iedereen hier hoor !

1 like