Wat is volgens jou het meest underrated horlogemerk van dit moment? Een merk dat topkwaliteit levert, een rijke geschiedenis heeft, maar waar het grote publiek straal voorbij loopt? Drop je favoriet hieronder! (Mijn persoonlijke favoriet underrated horloge werk is lip)
Voor mijn gevoel wordt Oris vaak overgeslagen. Prijs kwaliteit orde. Onafhankelijk. Geschiedenis
Merk *
Seiko
Volvo?
Union Glashütte
Hanhart
Sinn
Hoewel ze de laatste tijd meer waardering en bekendheid krijgen: Longines.
Yep, V60 T6 ![]()
Tudor. Echt niemand kent dat!
Wordt nu wel iets beter door sponsoring.
Rolex.
Voor het grote publiek vrijwel niet verkrijgbaar bij de officiële dealers.
10 jaar geleden nog met korting te koop
Tegenwoordig moet je ze (vaak met een premium) uit het grijze circuit halen.
Of via het forum bij een andere liefhebber!
In mijn horloge doos zitten alleen maar underrated merken. Oris, Mido en Tissot. Allemaal een rijke historie.
Voor mij een belangrijke reden om voor deze merken te kiezen.
Oris
Sinn
Seiko
Oris
Tudor
In die volgorde
Ik vind Montblanc ook een onderschat merk. Afwerking is echt heel goed maar voor velen telt alleen dat het een pennenmerk is en geen oorspronkelijk horlogemerk.
Citizen, Seiko.
Movado





