Edox for sure.
![]()
Buiten ons liefhebbers inderdaad under rated, maar laten we hopen dat alle sponsoring bijdraagt aan een wijdere naamsbekendheid
Ik doe in elk geval een duit in het zakje
Voor mij Universal Genève. Een merk met geschiedenis. De micro rotor. En die mooie compax-chrono’s. Benieuwd wat Breitling er verder zal van maken.
Nu wordt er een paar keer Seiko en Citizen genoemd, maar wat een bullshit is dat. Iedereen zijn moeder heeft een Seiko of Citizen en is juist bekend bij het grote publiek.
Ik heb twee Oris quartzhorloges. Beide dames en èèn van beide is zelfs een ana-digi
Joke, het is Jaeger, met ae
Scherp. Dat ik mijn favoriete merk verkeerd schrijf is toch wel een blunder.
Calimerogedrag noemen ze dat…
Rolex?
Het is heet
vandaag hè, minder concentratie ligt op de loer……
En wat denk je van Tudor, Oris, Rolex, Longines?
Triest
![]()



