Wat is het meest underrated horlogemerk

Edox for sure.
:v:

3 likes

Buiten ons liefhebbers inderdaad under rated, maar laten we hopen dat alle sponsoring bijdraagt aan een wijdere naamsbekendheid




Ik doe in elk geval een duit in het zakje

7 likes

Voor mij Universal Genève. Een merk met geschiedenis. De micro rotor. En die mooie compax-chrono’s. Benieuwd wat Breitling er verder zal van maken.

3 likes

Nu wordt er een paar keer Seiko en Citizen genoemd, maar wat een bullshit is dat. Iedereen zijn moeder heeft een Seiko of Citizen en is juist bekend bij het grote publiek.

1 like

Ik heb twee Oris quartzhorloges. Beide dames en èèn van beide is zelfs een ana-digi

Joke, het is Jaeger, met ae

1 like

Scherp. Dat ik mijn favoriete merk verkeerd schrijf is toch wel een blunder.

2 likes

Calimerogedrag noemen ze dat…

1 like

Rolex?

Het is heet :hot_face: vandaag hè, minder concentratie ligt op de loer……

1 like

En wat denk je van Tudor, Oris, Rolex, Longines?
Triest
:yawning_face:

1 like