Wat is het mooiste GMT horloge?

Persoonlijk zou ik voor een vintage Citizen GMT gaan. Heb je liever een moderne? Citizen heeft ook veel modellen in quartz en eco-drive.

12 likes

Zonder twijfel de mooiste :facepunch:t2:

1 like

Dacht bijna dat hij nog niet genoemd was, voor mij de mooiste die ik tot heden in het echt heb gezien :grin:

9 likes

Done. :+1:t2:

1 like

Is inderdaad mooi
Als Orange nu ook nog blauw was
Dan helemaal top

Niet te vinden en heel prijzig, maar voor mij de mooiste gmt die er is. Heuer Autavia gmt.

20 likes

Meccaniche Veneziane GMT . Wordt komende maand bij mij verwacht. Vind het er fraai uitzien en er zit een fatsoenlijk Zwitsers uurwerk in. De Nereide die ik van dit merk had was prima en mijn vrouw heeft de Redentore.

11 likes

Inderdaad, ik ging al het hele topic door :joy::joy:

1 like

Wauw dat is echt het gaafste horloge op het forum

Ik wil er zes

Prachtig merk, veel keuze (3 kleuren, 2 maten) en super precies.

6 likes

Dit is de mooiste in het land.

En je hebt geluk want hij staat te koop in de blauwe hoek als Flawless Tissot. :wink:

7 likes

Tja, er zijn er nogal wat.
Binnen welke kaders (ā‚¬) moeten we meedenken?

1 like

De 16570. True gmt en dat is nice.

28 likes

+1 voor het uurwerk, maar dat is natuurlijk niet de mooiste GMT.

16753-1

:drooling_face:

25 likes

Winner for me :ok_hand:

1 like

Ow Rolex mag wel hier. De mooiste is gewoon deze natuurlijk

12 likes

Ik ben het geheel met je oneens. TS zoekt suggesties maar wil geen Rolex GMT Master II. Daar hoef je toch totaal niet zoā€™n oordeel aan te verbinden?

Zo heb ik het dus helemaal niet gelezen.

Die implicatie zou ik dus ook niet ervaren. En als je bang bent dat je bericht als zodanig wordt gelezen dan is het toch een kleine moeite om erbij te zeggen ā€œoverigens had ik de Rolex niet gekozen als die had meegedaanā€?

edit: Nu is de titel veranderd en zie hier: er gebeurt precies waar TS niet om heeft gevraagd. Is het nou echt zo lastig de TS een beetje te respecteren? Iedereen kan hier een draadje maken dus als je een draadje wil met Rolexen GMT Master II dan maak je toch je eigen draadje met Rolexen GMT Master II, hoeren en blackjack?

3 likes

That escalated quickly

3 likes

Ik lees nergens dat Rolex niet mag. Of zie ik het nu echt over het hoofd?

Dat is dus inmiddels aangepast. :wink:

2 likes