Wat is het Yema In house movement MPB1000 ?

Hallo allemaal,

Wie kan mij wat meer vertellen over het Yema in house movement MPB1000?
Kon er op het www niet een duidelijk antwoord vinden al lijkt het een Chinees uurwerk maar noem het dan geen in house movement :wink:

Specs:

SUPERMAN AUTOMATIC
MYSTERIOUS BLUE

  • STRAPS

690.00€
BRACELET

ADD TO CART
Watch with automatic movement for gent
In house movement MPB1000
Made in France
3 Hands - Date at 3H
Stainless steel case with Mysterious Blue Bezel and black dial with mineral glass
Diameter 40 mm
Horns 20 mm
Black nylon nato strap with normal buckle
Water resistance 30 BAR Voir la description complĂšte du produit

€690,- lijkt mij wat duur voor dit horloge vandaar mijn vraag.

Alvast bedankt voor de reacties!
Vriendelijke groet, Bertjan

De quartz heeft een Swiss Ronda 715LI caliber

1 like

Nog wat gevonden en vertaald via Google, dus is het een beetje krom allemaal.
Bron:

Vertaling aangaande het uurwerk: Dit horloge zal beschikbaar zijn op kwarts of mechanische kaliber zijn. In de automatische versie, is er een beweging in Frankrijk geassembleerd in de fabriek Morteau in de werkplaatsen van de Amber Group. De oscillerende gewicht op kogellager is in twee richtingen en heeft een gangreserve van 45 uur. Deze motor “is verstreken zonder pijn test genoemd de” Guillotine “het indienen van, onder andere, het mechanisme om een ​​reeks van schokken op de rand, een garantie voor degelijkheid”, zegt het merk in een verklaring. Side tarief, zal het nog steeds rekenen 690 euro, dat is een beetje duur toch 


De onderdelen lijken uit China te komen en inderdaad toch een beetje duur. Je koopt vooral de naam. Aanvullingen zijn nog steeds welkom. Bedankt

Nog een afbeelding van de site. Kan iemand mij wat wijzer maken m.b.t. de herkomst en kwaliteit van dit uurwerk?

Bedankt en groet, Bertjan

Het zou een gedecoreerde versie van de DG2803 kunnen zijn? Maar dan date only: http://www.esslinger.com/chinese-3-hand-automatic-mechanical-watch-movement-dg2803-day-and-date-at-6-00-overall-height-7-7mm/

EDIT: de DG2813 heeft alleen een datum

Groeten,

Stefan

1 like

http://lallement.com/Montres/viewtopic.php?f=17&t=3933

Weer wat wijzer maar ook niet :joy:

Zo, dat is een onsamenhangend verhaal

1 like

Zeg dat :joy:

1 like

Conclusie: eigen ontwerp, Chinese onderdelen, in Frankrijk in elkaar gezet?
Alleen het eigen ontwerp twijfel ik nog aan. En de kwaliteit