Wat is je dresser grail? (max 5000 euro)

@ Candide: de Omega Hour Vision is nu de aanbieding bij Van Hell in Apeldoorn (€3.750)
(heb geen connecties met deze juwelier :innocent:)

Sodeju dat is een aanbieding! 3700 euro, wel jammer dan gaat er wel wat af van het ‘grail’-schap van deze Omega :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Bij nader inzien is ook de blauwe Globemaster mijn voorkeur.
Toen ik hem voor het eerst zag dacht, mwah best aardig. Maar ik vind hem mooier en mooier worden!
En deze is ook wel geslaagd

Deze bedoel je Robin?

EDIT; je foto leek het eerst niet te doen :wink:

Sorry hoor, maar hier slaat Omega de plank goed mis😈
Absoluut niet mijn keuze voor een dressier uurwerk.

Waarom?

Inderdaad! Zeker in het blauw is hij smullen!

1 like

"ik verafschuw uw mening maar ben bereid te sterven voor uw recht uw mening uit te spreken."
Voltaire

Ik vind hem prachtig :slight_smile:

Ja, je bent altijd zo snel…
Ik dacht een kopie hier te kunnen plakken, maar dat werd een link. Dus toch maar even screenshot gemaakt.

1 like

De plank volledig mis…?

Het is een Seamaster Railmaster XXL
Er is ook een Seamaster Aqua Terra XXL (lijken veel op elkaar) maar qua serie beiden Seamaster

Ah… Het :smiling_imp: heeft z’n werk gedaan. Zonder verder te dollen, de Globemaster kan mij niet bekoren. Dan liever een mooie vintage Connie, m.n de uurmarkeringen en wijzers zijn imho over the top. Just my 2 cents​:smile:

wauw !

Ik kwam deze laatst tegen bij de juwelier en was zwaar onder de indruk. Wat een schoonheid! En voor het topic aan de goedkope kant van het spectrum.

2 likes

Waarom nu toch de smaak van iemand anders bekritiseren ipv zelf gewoon aangeven wat je mooi vind? Het is niet nodig, komt vaak kwetsend over en leidt meestal tot ontsporing van een topic.

Als dresser grail ga ik voor een mooie vintage

Omega Geneve blue dial.

Al zag ik hier laatst ook een hele gave vintage langs komen… misschien niet helemaal dresser door de chrono maar als relatief “kleine” oudere klok vind ik dat het toch wel mag als dresser, toch?

Titus chrono

Breitling heeft ook nog wel enkele bijzonder mooie exemplaren :sunglasses:

4 likes

Ook mooi :

en ook leuk :smiley: