Wat is je duurste horlogeband?

Wat is je duurste horlogeband tot nu toe? Waarom heb je voor zo’n “dure” band gekozen en voor welk horloge? Liefst een reactie met foto van horloge + band :+1:

Eventueel een prijs er bij noemen is fijn :wink:

1 like

Oem sloot je niet uit :wink:

Maar anders:

Een zealande voor mijn SMPc (die is perfect btw)

11 likes

€215 ballen voor deze rakker neergelegd.
Echt wel heel mooi leer, maar tegenwoordig laat ik ze voor de helft van de prijs op maat maken in Azië Marianne approved

7 likes

ik geloof iets van € 130 via Strapcode. Waarom? Omdat deze er gewoon bij heurt. :joy:

28 likes

Gaaf!

1 like

Deze, los aangeschaft om de set weer compleet te maken:

10 likes

Top idd👌🏻

7 likes

This one. Horloge is al weg, maar de band heb ik nog.

image

16 likes

De Riviere van Molequin :ok_hand:

31 likes

Gaat toch nergens meer over de prijs van die banden!

5 likes

Handgemaakt in Oostenrijk.
21 mm lugbreedte. Struisvogel.

12 likes

€250,- voor alléén de adjustable clasp op mijn Speedy. :see_no_evil:

(Ok ok het draagt dus wél perfect!)

15 likes

Wauw, dan heb je veel betaald! De clasp van de SMPc past er ook op toch? En is veel goedkoper…

Breitling clasp… ook niet gratis maar O zo goed gemaakt.

7 likes

Je hebt meer sluiting dan band…

Ik vind dat echt geen porum, dit soort joekels van sluitingen. Sorry :zipper_mouth_face:

1 like

Ziet er redelijk massief uit ( band kan er in en uit ‘schuiven’ om perfect te passen, daarom zo groot ) maar draagt heel confortabel. Zelf heb ik het voor ‘clasps’, en huiver ik van die beugeltjes met pen die in een gaatje passen :wink:

Je bedoelt een gesp? Da’s een van de meest betrouwbare sluitingen ooit :grin:

Deze, nijlpaard van ABP Paris voor mijn Panomatic Lunar. Prijs net iets boven de 200 euro. Nog geen seconde spijt van gehad, want de kwaliteit is echt subliem.

19 likes

Wel netjes gecertificeerd hoop ik :hushed:

Deze, er zat een horloge aan vast van een gewaardeerd forum lid waar door IWC voor plm 1000 euro aan gesleuteld moest worden :nerd_face:

IMG_3540

6 likes