Wat is je duurste horlogeband?

€90

7 likes

De lederen band voor de Omega Speedmaster met vouwsluiting. Eurootje of 500 list bij elkaar, gelukkig hier voor aanzienlijk minder op het forum kunnen kopen. Helaas alleen nog nooit gedragen :sweat_smile:

1 like

Gesp zou te simpel geweest zijn als woord om het te beschrijven wat ik daar van vind. En inderdaad, heel betrouwbaar, het systeem houd miljoenen zoniet miljarden broeken op hun plaats en misschien evenveel horloges om de pols ;-).

1 like

Geen idee wat de duurste is geweest en eigenlijk ook helemaal niet interessant!
Valt me op dat ik vaak ook erg tevreden ben over minder ‘dure’ banden.

2 likes

Op OEM gebied kan Casio er ook wat van.
Band via pacparts en de sluiting samen zijn ongeveer de helft van de prijs van het hele horloge.
Nadeel is wel een beetje dat dit de enige band die er op kan, maar dat is ook weer niet zo heel erg, want het comfort is er ook wel.

Voor de rest zijn de duurste die ik in gebruik heb de MN straps.

1 like

Nijlpaard? Mag dat nog tegenwoordig?

1 like

Hippopotamus leather, that’s sounds fancy :face_with_monocle:

Euh ja hoor. En het is gewoon Cites gecertificeerd.

Wel apart dat op dit bandje en mijn olifant bandje nu opeens op deze manier gereageerd wordt, terwijl het een paar maanden geleden allemaal geen probleem was… Zit WWF midden in een nieuwe campagne of zo?

6 likes

Horloges boven 1k ook niet… En al helemaal niet als er dan een kartonnetje van 20 euro op gezet wordt.

Rubberen band inclusief sluiting voor de SoL

5 likes

Ok top.

Ik vroeg het me gewoon af. Niet zo getergd ;)…

Toevallig vandaag om de pols:
Vintage horloge €30
Nieuw bandje van Barington, erg soepel leder met twee floating keepers € 60
image
:sunglasses:

6 likes

Nou, bij mij wel hoor (geen associatie met WWF of wat ook)… Maar goed dat ie gecertificeerd is :+1:

WWF? Wrist Watches Forum?

7 likes

Een kostbaar bezit; valt niet in geld uit te drukken… Met dank aan @Ko-Banden

9 likes

Om en nabij 3500 voor de losse jubilee band omdat ik per se het stijltje wilde.

17 likes

Ik snap het, maar hot damn dat zijn veel doekoe voor een band… Gaat die band eigenlijk ook weg wanneer de onyx DD er is?

Die band is alweer weg. De trotse eigenaar van een massage salon in Los Angeles mag er nu mee shinen.

3 likes

Nice. Waar komt die vandaan?

1 like

Zo’n bracelet is natuurlijk veel geld, maar die schrijft niet af. Leren banden daarentegen kun je na 1x dragen vrijwel geheel afschrijven.

Ik heb in de bovenste laag bijna €1k aan leer, de laag eronder durf ik niet meer op te tellen. Wat de duurste is? Ik denk een custom baseball bandje of een Gunny. Of anders de Camille Fournet “Silver Snoopy”.

8 likes