Eens, ik heb ook geen verlies gepakt.
Zitten hier de coole bandjes verstopt?
Eens, ik heb ook geen verlies gepakt.
Zitten hier de coole bandjes verstopt?
Maar wel een heel kek doosje! Duurste band bij mij is denk ik de rubber strap van mijn Sinn U1, Of mijn meistersinger band Ook weer door de sluiting.
Mee eens.
Dat gezegd, is het wel leuk om eens naar mooie/bijzondere banden te kijken i.p.v. alleen horloges
Waarom vraag je überhaupt of de band gecertificeerd is? Dat had je zelf ook kunnen uitzoeken, toch? Om eerlijk te zijn vinding het nogal onbeschaamd.
Welk horloge is dat?
Niet als ik niet weet waar de band gekocht is…
En sinds wanneer is het onbeschaamd om naar de herkomst van leer (of wat voor product ook) te vragen?
Deze.
€204,- (inclusief Duitse postzegels) afgetikt voor deze 20 jaar oude, maar als nieuwe, rubberen band.
Na 6 maanden zoeken trouwens, bij vrijwel allemaal is het rubber uitgedroogd of afgeknipt…
Nieuw rubber is nog wel te verkrijgen, maar kost €350,-
Dus als je het zo bekijkt was het een koopje.
Geen moment spijt van gehad, de band zit super-comfortabel en is perfect af te stellen!
Vervangingswaarde van deze canvas strap is €120 listprijs. Bijna 1/3e van het geheel met horloge.
Gelukkig ging er nog aardig wat korting vanaf (tenminste, mijn wederhelft keek erg blij toen dit als verjaardagscadeau werd aangeschaft).
Edit: ik geef toe dat dit ook één van de prettigste banden is die ik bezit. Kwaliteit straalt eraf.
Er staat bij wie de band geleverd heeft. Koud kunstje dus.
Je vraag is wat mij betreft net zo onbeschaamd als het vragen naar iemands stemgedrag. Het is me opgevallen dat menig lid van de deugbrigade daar ook makkelijk mee omgaat.
Edit: on topic,… haaienleer voor m’n Ebel en een Omega Alligator waren mijn duurste bandjes geloof ik.
Ik heb een tijd geleden een zwart lederen Seiko band gekocht, geïmporteerd vanuit Seiya Japan.
Band is speciaal voor de Seiko Sarb, die ik heb weggegeven aan mijn zus.
Maar zij draagt de Sarb op staal dus de lederen band ligt stof te verzamelen in de kast.
De band sluit exact aan op de Sarb kast, maar ja …
Daar kan ik wel naar raden
Maar goed, ik hecht belang aan de herkomst van producten. Ben ook niet heilig maar bijvoorbeeld Vietnamese bandenmakers laat ik links liggen. Blijkbaar denkt niet iedereen daar hetzelfde over. En lang niet iedereen is zich ervan bewust vandaar de vraag.
Sorry for asking, he?
WWOOOAAWWW… !!! Jemig
Geen probleem. Ik kan wel wat hebben hoor. Heb een dikke huid (pun intended…)
Haha, mooie deugreflex! En helaas het treurig vervolg. Je doet nu net alsof ik en anderen geen waarde hechten aan de herkomst van producten.
Even informeren inplaats van meteen naar de papieren te vragen, dat is echt veel sympathieker.
Nieuw woordje geleerd?
gelukkig kun je van een nijlpaard meer bandjes maken dan van een hagedis
Zouden dan spotgoedkoop moeten zijn
Nou nee, vang maar eens een nijlpaard.