Wat is je nieuwste aanwinst?

Mijn nieuwste aanwinst de Luminox met Tritium en een carbon horlogekast. :slight_smile:


8 likes

Vandaag binnen, Vostok Komandirskie

Veel horloge voor weinig geld.

10 likes

6 likes

Leuke cortese savoia van @robzie
Nogmaals bedankt!

2 likes

Mooi model! Benieuwd welke dit is aangezien ik hem nog niet eerder ben tegengekomen.

1 like

Ik denk dat de meesten hier liever zelf een NA topic plaatsen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Dit is een DW5700SF

1 like

Precies


Jeetje, al weer een tijdje terug! Misschien tijd voor iets nieuws. :rofl:

1 like

Al heeeel lang naar op zoek, de blauwe of de zwarte, eindelijk een gevonden, die er nagenoeg nieuw uitziet en toch al 2 jaar “oud” is :wink: Blij mee
met mijn Certina Ds Action Diver:

7 likes

Mooi ik heb er ook wel eens naar gekeken maar is er nog niet van gekomen. Hoe draagt die?

Dit is mijn laatste. Vostok Amphibian met wat andere parts erop.

6 likes

Laatste aanwinst
 hij is alleen al weer weg :laughing:

3 likes

Ik denk dat de machinist nog steeds slecht slaapt omdat hij dacht dat je een selfie zelfmoordpoging probeerde

1 like

Die blauwe kleur is heel erg gaaf! Heb je hem van iemand overgenomen of heb je nog een linkje waar je hem vandaan hebt? :innocent:

1 like

Ik kocht hem via https://meranom.com/en/
Erg betrouwbare Russische website, goede communicatie, gratis verzending met erg goede track and tracĂ©. Misschien klein minpuntje, de wachttijd is ongeveer 2 a 3 weken maar dat ligt aan de douane en niet aan hun. Positief dan weer, ze markeren het als “broken watch” met een waarde van 15 dollar, dus geen bijkomende kosten.

1 like

Deze versie komt op een nato van bedenkelijke kwaliteit, wat in deze prijsklasse geen verassing is

1 like

De machinist slaapt hartstikke goed. Hij is nu wel net wakker maar dat komt omdat ie vandaag heel vroeg moet beginnen. Maar eerst schrijft ie nog even een berichtje op het Horlogeforum voordat er allemaal misverstanden ontstaan.

6 likes

Wristshot? :smiley:

Wie? Hoe? Wat? Waar?

Van die luminox!

1 like