Wat is je standaard antwoord op "ik kan op mijn telefoon ook de tijd zien"?

Zet iedereen zijn horloge wel eens goed dan? Meestal staat het horloge op de tijd van de vorige keer dat ik m droeg :sweat_smile:

4 likes

Ik zou zegen; ja, en met een metronoom app kan je ook tegelijk naar de tikken luisteren.

2 likes

Ok.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Doei hè :wave:

3 likes

Ja, en ?

1 like

Ja, maar kan jouw iPhone tot 500 meter diep onder water? :sunglasses:

-Uh, nee? Yannick, je zit alleen achter je bureau.

4 likes

Ik zeg vaak: “Maar dat is minder leuk”

Al is het zo dat ik ook vaak op mijn telefoon kijk. Het is een sieraad voor de man zoals een armband voor de vrouw. En je kan je gewoon helemaal verliezen in een horloge en met name de verhalen achter de horloges vind ik mooi. Ook om te vertellen!

Daar vul ik het vaak mee aan haha

3 likes

Vaak verzet ik de tijd niet als ik mijn horloges uit de kluis haal, dus aan mij heb je niks als je de tijd vraagt :joy: zo geef ik iedereen een ali express gevoel.

3 likes

“Ga je mond spoelen, bouwvakker!”

2 likes

Nog niet meegemaakt. Werk in de metaal, daar is allicht iets meer respect voor “old world technology”. Heb ook meerdere horlogedragers/liefhebbers in de werkomgeving. Verdien tientjes per maand bij, alleen al aan collega-batterij-klusjes. Meestal van de vrouw/vriendin “van”. :grin:

Moet je ergens ook niet willen hoor, dameshorloges zijn het toppunt van ranzigheid doorgaans. :mask:

6 likes

“Dat het slechts kunst was, was verborgen door kunst”

Metamorphosen

Kunst……

2 likes

Geweldig dit maar idd hoe kom jij al die mensen tegen met deze vraag. Dat moet jaloezie zijn

3 likes

“Ga je ook op je badslippers naar een restaurant?”

12 likes

Boeie

3 likes

Die vraag is mij nog nooit gesteld. Wel zei mijn moeder altijd als antwoord waarom ze bijna nooit een horloge omhad: ‘Op de kerktoren kan ik prima zien hoe laat het is.’

5 likes

Mijn horloge moet redelijk op tijd lopen, liefst iets voor. Indien aanwezig moet de datum goed staan.

1 like

Simpel:
Ik: Droom jij van het hebben van een mooie vila, penthouse, Ferrari, Lamborghini, Rolls Royce, Bentley, Porsche of Aston Martin?

Irritante vraagsteller: ja hoor ik zou ook graag een mooie vila, penthouse, Ferrari, Lamborghini, Rolls Royce, Porsche, Bentley of Aston Martin willen hebben.

Ik: exact, je kan net zo goed van a naar b komen in een Lada of Renault met superieure stoelen, in een klein huis wonen en net zo droog en fijn zitten als in een grote vila, maar net zoals dat jij wellicht bepaalde auto’s/woningen begerenswaardig vindt (ondanks dat het overbodig is), vind ik bepaalde horloges begerenswaardig ondanks dat een duur horloge inderdaad overbodig is.

13 likes

Ik loop meestal weg zonder iets te zeggen. Stelletje digitale barbaren.

5 likes

“De Breitling in de Bentley geeft de tijd ook goed weer.”

3 likes

Mijn tijd niet waard.

2 likes

Als eerste, een telefoon is om te bellen ten 2e ga ik geen discussies aan als iemand geen interesse heeft in horloges. Maar als iemand wel interesse toont probeer ik het mooie ambacht van horloge maken uit te leggen. Verder heb ik geen negatieve ervaringen op dat gebied.

6 likes