Wat is jouw beste koop in 2017?

Zonder twijfel deze Casio. Licht, comfortabel, schitterend en altijd op tijd;

18 likes

Mooi op de groei gekocht! :+1:

Nice…:sunglasses:

1 like

Verschillende doelen gehaald en mn eerste graal kunnen kopen de Seiko astron in 3 verschillende uitvoeringen.

Maar het meest content ben ik met de Seiko Blue Lagoon. Deze draag ik verrweg het meeste.

11 likes

Gelukkig voor mij was de knoop snel doorgehakt :wink:

Qua “bang for your buck” deze

Mooiste en welke mij het meest doet grijnzen, deze. Ook het duurste horloge dat ik ooit aangeschaft heb.

11 likes

Twijfel tussen 3:

De Seagull gewoon omdat ik elke keer als ik hem zie weer opnieuw verliefd word… de Seiko om hoeveel horloge je voor zo weinig geld krijgt… de Vostok omdat ik het geweldige leuke (goedkope) klokjes vind waar ik in de toekomst vast nog vaker wat ga modden.

Als ik écht moet kiezen… dan denk ik toch de Seagull.

7 likes

Ik ben nu 2 maanden bezig met deze hobby en heb in die tijd 8 horloges gekocht.
Het is een moeilijke keuze om daar een beste koop uit te halen. Maar omdat hij zo uniek is en toch wel heel mooi. Kies ik voor de S.K iskeleton watch version 2.0 van Stefan Ketelaars.
Let niet op de kwaliteit van de foto’s, bij gebrek aan een macro lens, deftige belichting en aardig wat stof in de buurt zijn ze zeker niet optimaal…

18 likes

Het is een druk jaartje geweest, niet allemaal gekocht, ook enkele geruild…ik zou niet kunnen kiezen.

29 likes

Vraagje over de seegull. Is dit de model 1963 zo ja waar en hoe heb je deze verkregen. Zie ze op een hoop onbetrouwbare sites. Wil er graag een kopen

Wat een mooie collectie. :+1:

1 like

Ja! En er zijn twee gangbare, heel betrouwbare sites voor dit horloge. Poljot24.de en watchunique.com. Deze laatste zit in Nederland trouwens. Let op de verschillende versies, nl 2 maten en 2 soorten glas (saffier of acryl).

Succes! :thumbsup:

1 like

Zo. Da’s een aardig rijtje met grails.

1 like

Thanx ga het proberen

100% zeker deze.

17 likes

En dat is dus gelukt! Vanmiddag een Speedmaster Professional gekocht! En daarmee direct mijn beste koop van dit jaar!


Excuses voor de bagger foto😁

37 likes

Gefeliciteerd met deze icoon!!

1 like

Moor hoor. Van harte!

1 like

@cash is King! Van harte!

3 likes

Thanx allemaal! Wat een heerlijk horloge zeg!

1 like