Wat is jouw beste koop in 2017?

Hijs fijn, geniet ervan!

1 like

Yes…daar issie dan…echt geweldig Jacob…van harte met je Grail! :thumbsup:

1 like

Thanx mate! Ik ben een blij man😉

1 like

Top! :ok_hand:t2:

1 like

@movanwijk, Hej Marcel, er bestaat een fraaie Pontos S Diver die wel heel veel lijkt op jouw klok.
Is dat een hommage? Vertel! Ik ken het merk niet.

Jouw klok,

En deze. (Iets eerder gepost in dit topic door @BobT

3 likes

Ik ben er veel te trots op, vergeef me dat ik hem overal post,
maar dit is de topper van 2017 en de afgelopen 20 jaar. :heart_eyes: :heart_eyes:

38 likes

Of misschien toch deze?

7 likes

Geen punt…keep 'm coming! :wink: Wat een geweldig mooie klok is het :ok_hand:

Wauw, das een mooie :heart_eyes:

1 like

ik zie weinig tot geen overeenkomst tussen die twee, dan enkel het groenkleurige schijnsel…

Toch wel mijn Zenith…

33 likes

Klopt ook wel een beetje bij nader inzien, maar ze geven wel een vergelijkbaar beeld zouden broers kunnen zijn.
De M. L. Is verfijnder in ieder geval.

Ken jij het merk wel: DEBERT ?
Ik heb er nog nooit van gehoord.

Je hebt @Utrecht2 met zn 62mas nog lang niet ingehaald :slightly_smiling_face:

3 likes

Zeker mijn Longines Master Quadruple Retrograde! Zoveel complicaties en toch zoveel symmetrie en rust.

19 likes

Ons lid James_T_Kirk showed de zijne wel eens.

Die Pontos is wel een mooie duikert. Ik geloof niet dat ik met mijn Chinese Debert De afwas kan doen. Daarentegen kan je wel tien Deberts kopen voor de prijs van een in de aanbieding zijnde Pontos. Draagt overigens erg lekker, loopt als een diesel, zichtbodem en ook nog een aardige lume.

1 like

Showde hij z’n lid? Of lees ik het verkeerd :joy:

Als er maar één mag zijn, toch wel deze. Heel mooie prijs gekregen omdat dit het ‘oud’ model was, en tevens mijn tweede aankoop in korte tijd bij de plaatselijke Oris-dealer.

14 likes

Deze had ik even gemist! Wat een topper inderdaad; gefeliciteerd nog!

Ik sluit me aan bij @cliogek


Een horloge waar ik echt mijn zinnen op had gezet. In nieuwstaat, een van de laatste exemplaren van de 16570 en dankzij een behoorlijke dosis toeval in mijn bezit gekomen. De flippertwijfels die ik had kwamen vooral voort uit nieuwsgierigheid naar andere horloges; de Polar blijft top en gaat voorlopig nergens heen.

21 likes

Nee, da’s waar inderdaad. Nah dan kan ik er vandaag nog tegenaan. :wink: