Wat is jouw beste koop in 2017?

Denk toch wel de Day-Date.
Altijd spijt gehad van de verkoop van mijn vorige, en weer een erg fraai model tegengekomen op het juiste moment.

23 likes

Mijn Tag Heuer formula 1. Acht weken moeten wachten maar nog geen spijt van.

16 likes

Mijn beste koop was toch wel de SKX in Sumo mod. Die draag ik bijna dagelijks en heeft een 100% klik. Als werkhorloge de IWC Mark XVIII, al moet die nog wel “groeien” aan mijn pols:

23 likes

Dat moeten deze 2 zijn:

De Chr. Ward is op 3 januari dit jaar ontvangen, en sinds die dag een megaklik mee.

Dr Squelette stond al jaren op de wenslijst, en ik prijs me gelukkig dat ik deze in het najaar mocht verwerven.

Gr. Marc

13 likes

Veel gekocht dit jaar, maar de Marinemaster 300 steekt er wat mij betreft met kop en schouders bovenuit. Wat ben ik blij met dit horloge, ik moet mezelf dwingen om af en toe andere horloges te dragen anders gaat ie niet van de pols.

21 likes

Erg gaaf :ok_hand:

1 like

Met twee van zulke mooie kneiters denk ik niet dat er iemand bezwaar heeft :grinning:

2 likes

Beste koop van mijn vrouw.
Mijn beste/mooiste kado van 2017.

16 likes

Dat kan er maar één zijn!

34 likes

Financieel gezien deze denk ik…had hem voor een zacht prijsje. En daarbij in nette staat, en nadat ik er al 3 gehad had…wilde ik hem toch weer terug.

28 likes

Ik heb veel geweldige horloges gekocht, en ook weer laten gaan in 2017.

Het horloge waar ik het meeste plezier aan heb en dat het meest speciaal is dat is toch wel de Zenith el Primero Chronomaster

op korte afstand gevolgd door: aquatimer,Blu1,Blackbay, Pontos S Diver…

38 likes

Omdat ik niet zo goed kan kiezen is dit mijn beste aankoop van het jaar geworden

52 likes

Kiezen qua horloges is nooit mijn sterkste kant geweest, ook niet in 2017 :grimacing:

40 likes

Mooi! Gescoord tegenover de HEMA?!

Mooie banden inderdaad. Zit op een Venitiaans grijze versie te wachten voor de Mille Miglia.

1 like

Holy f**k wat een collectie en je hond mag er ook zijn :+1:t2::ok_hand:

2 likes

Mijn beste aankoop dit jaar is de SBDX001. nog nooit zo’n (blijvende) klik gehad met een horloge!

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSnSIuiLgrY-ULZocS3vN8EZETCIO19u6HpoxQGOT0LVX9b5r84kA

4 likes

Euhm Walter,

Dit topic heet beste koop in 2017. Niet beste miskoop.

4 likes

Ik ben extreem blij met mijn Gruppo Gamma Divemaster D-01 en Evant Tropic Diver 300 Vintage. Maarrrrr… de 20e wordt er vanuit Azië een microbrand prototype opgestuurd waarmee ik mijn horlogehonger voorlopig kan stillen. Eens zien of die nog vóór de jaarwisseling om mijn pols hangt.

Ik houd het iig nog even spannend.

1 like