Wat is jouw beste koop in 2017?

Heel erg mooi !!! Leuk hondje ook !

2 likes

Dit zijn mijn beste aankopen in 2017! Kan er al een bescheiden rolex van kopen maar spaar nog ff door!

12 likes

Voor mij deze:

35 likes

Mijn Beste koop echt een TOPPER in alle opzichten.

12 likes

Hahahaha…prachtig die hond er tussen😂

En een ptachtige collectie man!:slight_smile:

2 likes

Dat was mijn beste aankoop van 2013. Eens iets minder bescheiden Rolex inmiddels. :wink:

2 likes

Haha mooie dingen! Tja blijft maar stijgen die handel! Ook da alts

Eentje voor mezelf en eentje voor mijn zoontje als hij 21 wordt.

34 likes

Met afstand wel de Blumo. Precies het type ook wat ik wilde en in de staat die ik wilde en de prijs die ik wilde, dus wat wil je nog meer? :smile:

13 likes

Jij speelt vals, die globemaster (:heart_eyes:) heb je van je vrouw gehad.

1 like

FU very much

2 likes

Hier ook twee: de Seamaster met een - voor mij - speciale aankoopdatum op het pasje.
En de terugkeer van de PO in het voor mij juiste formaat (42mm)

24 likes

Ik heb 'm echt wel zelf gekocht. Alleen niet van mijn eigen geld. :innocent:

4 likes

Held. Hoe heb je dat gefixt, moet je me toch eens vertellen.

2 likes

Dat non sel heb ik nooit begrepen, staat zo snel armoedig op zo’n duur horloge. Terwijl Rolex sel ook netjes weet aan te sluiten

1 like

SONY Bravia KD-65XD7505

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/G/02/aplusautomation/vendorimages/e6f45b43-8d4d-4f6f-b60d-52c4fec3cc2b.jpg.CB283869802__SR970,300.jpg

7 likes

Die voor je zoontje had ik willen hebben !! Ik struikelde over dat het geen full set was, maar hij is prachtig !!
1 goed voornemen voor 2018 !

Snap je punt. Heb zelf ook flink getwijfeld, maar IRL echt super. Deze endlinks hebben iig geen speling, sluiten perfect aan, dus je merkt niets van het holle. Het smoelt anders, wat meer ronding en dat bevalt me goed. Iets meer vintage uitstraling (mooi contrast met de modernere Rolexi met dikke kasten dikke banden/sluitingen dikke (keramische) bezels).

2 likes

Beste koop tot nu toe, gedaan in 2017.

16 likes