Wat is jouw beste koop in 2017?

Dank :pray: :blush:

Dat bedoel ik ! Toch zonde om in de kast te bewaren en dat je zoon straks een Breitling of Tommy Hilfiger wil ? Ik zeg: maak een complete set en een nette prijs en ik verlos je van een hoop ellende !

2 likes

Mijn beste aankoop in 2017 is beslist de PO.

En op de 2e plaats de oceanus.

17 likes

Ik heb begin deze week de PO voor het eerst in het echt gezien. Heel erg gaaf (wel te groot voor mijn liking).

En dat glas was zo helder zeg, prachtig. Ik zal er nooit over na gaan denken, maar mijn waardering heeft hij nu gekregen :thumbsup:

3 likes

I like die Oceanus☺

1 like

Zijn hier helaas weer (te) veel horloges bijgekomen. Voor mij de ‘beste’ waarschijnlijk toch de Minerva. Nog twee te gaan en dan eindelijk rust op het Minerva front. Zal ‘helaas’ nog wel meerdere jaren duren.

5 likes

Heerlijk om te lezen. Je bezit zoveel “grails van anderen” en nog steeds niet uitgezocht. Ik neem aan dat het om erg gelimiteerde Minerva’s gaat?

3 likes

Hij is wel fotogeniek toch?:+1::wink:

1 like

Dit topic is tijdelijk gesloten vanwege een groot aantal vlaggen vanuit de gebruikersgroep

Dit topic is tijdelijk gesloten vanwege een groot aantal vlaggen vanuit de gebruikersgroep

Dat is hij zeker ! :blush:

Deze is prachtig🤗

Dit duo.

21 likes

Heel mooi!:blush:

1 like

KS rocks!!!

1 like

Deze. Tophorloge voor weinig en toch onderscheidend.

11 likes

Had dit jaar 3 horloges gekocht, allen super aankopen. Maar mijn beste aankoop vind ik mijn bor van uncle seiko.
Draagt super!


8 likes

Mijn enige aankoop :thinking: van dit jaar :+1:

37 likes