Hamari Schreef:
een Seiko SKX011
besteld bij Rob welke nu bij de Douane ligt te
wennen.
Ah, een mooie oranje 007! Maar duurt dat lang bij de douane, dan?
een Seiko SKX011
besteld bij Rob welke nu bij de Douane ligt te
wennen.
Ah, een mooie oranje 007! Maar duurt dat lang bij de douane, dan?
Zondag een Breitling als het goed is!!!
Een Orient Mako:)
mijn volgende horloge wordt een tag heuer monaco, de blauwe.
lekker iconisch
misschien een
Poljot sturmanski of een andere betaalbare
chrono?
Heb een tijdje geleden een heel betaalbare Zwitserse chrono gekocht, in divers style. Ik vind 'm heel leuk, maar 't is misschien niet helemaal wat je bedoelt…
Moet 't een mechanische zijn of mag 't ook een quartz-chrono zijn? In het laatste geval heb je voor zo tussen de 200-350 euro nog wel aardig wat keuze; zowel Japans als Zwitsers.
Succes met uitzoeken!
Ik ben aan het twijfelen voor een Magrette,maar ga eerst nog de reviews afwachten
Ik vind dat er met regelmaat wat aan mankeert dus ben ik nog een beetje afwachtend
Zondag een Breitling als het goed is!!!
Da’s niet vervelend.
Welke (plaatje!!!:))?
mijn volgende horloge wordt een tag heuer monaco,
de blauwe.lekker iconisch
Monaco’s rule!:~
Een hele goede vraag… Ik ben de boel een beetje
aan het omgooien, geen idee wat de volgende gaat
worden. Eerst wat verkopen!
Nou, zo te lezen zijn er hier nog aardig wat mensen met aanschafplannen. Dus misschien wat toekomstige geïnteresseerden voor wat jij wilt verkopen?
Heb eigenlijk niet veel wensen. Denk dat er nog
wel een keer een Max Bill van Junghans komt, maar
eigenlijk twijfel ik nog een beetje of ik in
plaats van de Max Bill een Nomos Orion aanschaf in
de versie met geblauwde wijzers, gouden indexen en
stalen kast.Maar goed, m’n eerstvolgende horloge zal wel een
vintage-aankoop worden. Daarbij laat ik mij
meestal verrassen door hetgeen er “voorbij komt”
Vintage-aanbod is net als soep van de dag. 't is altijd weer afwachten. Soms is het niks; dan is het weer hmmmmm, lekker!
Ik hoop een tag heuer monaco (vierkant) Blauwe
wijzerplaat.
Daar hoopt bijna iedereen hier op, volgens mij!
Maar, een prima keuze!(tu)
De Mini Sumo is een erg fijn horloge met een fijne band, tegen een heel redelijke prijs.
Paul.
Voor mij is dat niet zo’n moeilijke Over circa twee weken kan ik eindelijk mijn Rolex LVc ophalen (tu) Daarna? Ik denk dat ik mijn Nomos nog een keertje verkoop, en een beetje ga sparen, om daarna een ander mooi horloge aan te schaffen. Er zijn er momenteel twee die ik nog wel eens een keertje zou willen hebben, een Seiko Spring Drive (waarschijnlijk Ananta serie) en een Citizen Ecozilla. Maar goed, ik denk dat ik met de Rolex lang zoet zal zijn, dus weet niet wanneer die volgende aankopen zullen komen.
Mijn volgende zal hoogst waarschijnlijk de nieuwe tag heuer aquaracer 500m ceramic zijn.
Ik ben héél erg aan het overwegen om een groot deel van mijn collectie te verkopen, om deze te kunnen kopen:
Alleen moet ik dan een psychologische grens doorbreken, want meer dan 10k voor een horloge is zélfs voor een horloge-freak aks ik toch best wel veel geld…
Maar dat neemt niet weg dat ik er van kan blijven dromen.
C.
Zodra ie beschikbaar is de Speedbird Prs-22 GMT
(foto van het internet)
we leven in een tijd van crisis hoor …
Haha, ik merk er idd weinig van met al die aankoopplannen voor Rolexen, enzo!
Ik las ook laatst in een van de bladen dat het met de verkoop van duurdere horloges nog best goed gaat. In ieder geval voor een aantal merken.
Ja jongens, als horlogeliefhebber heb je nu eenmaal je behoeften en prioriteiten. En af en toe toch nog eens een leuk horloge kopen verzacht het leed van de crisis om ons heen tenminste nog een beetje.:} Of het nou een exclusieve Zwitser is of een oerdegelijke Japanner…
Haha ja echt merkbaar op dit forum he
Ik heb niks op mijn lijstje staan, misschien een keer een mooi bandje er bij kopen op de Pam, an ben ik wel weer tevreden
Een aanvulling voor wat betreft mijn plannen: voor de Rolex zal ik jaren moeten sparen, dat kan ook makkelijk want ik ben nog geen 50 en mijn doel is een Rolex voor mijn 50e