Onlangs m’n Breitling B1 verkocht/geruild. Ik speel nog met de gedachte m’n Oris Big Crown Pointer date te verkopen (wacht nog om toegelaten te worden tot het verkooptopic:-( en ben van plan om een Omega Speedmaster of een Seamaster aan te schaffen. tenminste als de Sinn duikers me los laten… Twijfel,Twijfel…
Dus mocht iemand interesse hebben in de Oris kan dat via PB;)
Hm, die is best mooi. Maar ik aarzel een beetje vanwege het quartz-gebeuren. (En ik weet niet of een duik-extentie voldoende argument is om me over de streep te halen. Ik in een duikerpak, dat wordt een soort Michelinmannetje, hihi… )
Maar ondanks dat ik de duikers nu enorm waardeer denk ik dat mijn volgende een verband moet hebben met de autosport.
Mijn lust naar een nieuw horloge is al een behoorlijke tijd verdwenen. Sinds ik de Historical Marinemaster heb laten vergezellen met de Zenith El Primero Rainbow en de Omega Cosmic 2000 heb ik eigenlijk helemaal geen wensen meer en zelfs daar moet ik nog bij zeggen dat de Seiko nog altijd 90% draagtijd krijgt. Hij verveelt nooit en dat is voor het eerst dat ik dat bij een horloge heb
Ik noemde eerder een Orient Mako maar het wordt denk ik eerder een gebruikte Festina duiker. Die Mako volgt later.
Overigens kan ik morgen mijn Ball ophalen met Traser caliber.
In feite is het een Traser waar gewoon Ball op staat.
Deze kreeg ik (gratis er)bij een aankoop op dit forum, een niet werkende exemplaar met een los caliber die er nog in gemonteerd moest worden. Heb ik dus uitbesteed.