Wat is jouw 'eindhorloge'?

There is no such thing als een eindhorloge ben ik inmiddels achter, maar als ik het de rest van mijn leven met iets als deze zou moeten doen, zou ik daar vrede mee hebben.

9 likes

Als het moet dan moet het… :blush:

1 like

Mijn eindhorloge is dat wat ik aan het einde draag…

Heb zoiets niet!! En ik denk een echt eindhorloge is lastig! Wat zodra je het hebt, heb je misschien een tijdlang rust. Maar kriebelen begint het zeker weer een keer!

Daarom, zoek ik niet naar zoiets, maar laat het me “overkomen”!

Ben momenteel zeer tevreden met mijn IWC… is nog niet het eind! Maar al een stuk in de buurt :slight_smile:

3 likes

Deze :grin::

12 likes

Eindhorloge? Ik denk toch wel de bovenste van deze lijst. :joy:

4 likes

AP, maar moet waarschijnlijk nog jaaaren wachten…

Interessant topic en mooi die Heuers! :slightly_smiling_face:

Ik ben mijn collectie aan het inkrimpen, vooral i.v.m. mijn leeftijd. Dit om te voorkomen dat ik over enkele jaren van mijn AOW een paar duizend piek per jaar aan service moet betalen voor de verschillende horloges. :thinking: Maarrrr… wanneer ik er een stel succesvol heb kunnen verkopen zou ik graag nog eens een mooie Breitling Navitimer aanschaffen om dagelijks te dragen. Zoiets als deze…

10 likes

Ik denk dat ik die al heb en dat dat één van deze twee is. Twee van mijn meest favoriete ontwerpen aller tijden die godzijdank nog een soort van bereikbaar zijn ook. Al is dat natuurlijk relatief.

8 likes

Zonder twijfel deze:

En tis niet omdat je het WK gewonnen hebt, dat je moet stoppen met voetballen. Zelfde geldt voor horloges.

10 likes

@TagEd bestaat er geen Bundeswehr uit jouw geboortejaar?


:heart_eyes:

8 likes

Een mooi gespecte sartory Billard sb05 en done

10 likes

Ben pas een jaar actief, nadat mijn zoon mij ruim 3 jaar geleden echt liet kennis maken met horloges. Ik denk dat mijn smaak zich blijft ontwikkelen. Dat hoop ik ook :grin:
Voor nu zou mijn eind horloge als geboren Tukker deze Twentse Staudt zijn. Guilloche wijzerplaat, chronograaf en in de mooiste kleur blauw


Wauw :star_struck:

12 likes

Ik ben erg blij met m’n Explorer II en die wint wel.
Voor mij zou een echt eindhorloge een grote ‘fuck you’ moeten zijn, fout maar gaaf.
Met Daytona’s heb ik over het algemeen niks, maar als iets aan alle criteria voldoet, dan is het deze;

:drooling_face:

5 likes

Den dag dat ik zoiets koop wil ik ook dat er iemand me van kant maakt. Ik snap je logica :rofl:

1 like

Dat is exact mijn criteria voor een eindhorloge :rofl:

Het is duidelijk, jou eindhorloge wordt een Tag Heuer. Mijn probleem, bij elk nieuw horloge denk ik dat is mijn eindhorloge.
Maar zo werkt het dus niet bij een kneus, iedere keer als ik bij een juwelier of hier in het blauw kijk denk ik dat wordt de laatste. Maar dan zie ik weer een horloge en kan ik mij niet inhouden. Mijn eind horloge zal dus een horloge zijn vlak voordat ik definitief mijn oogjes sluit. Het lijstje van @Brick kan mij wel bekoren maar zelfs dan!!!
Dus maar geen foto want dan moet ik alles erop zetten :grin:

2 likes

Nu jullie toch bezig zijn,

Hierbij de mijne

4 likes

Die bovenste king seiko zou best mijn eindhorloge kunnen zijn.

1 like

Als je de zwarte bedoelt, dat is de SARX035.

2 likes

Hmmm zou dat er echt zijn…? Zit hier ook al net zo lang als jij. Als die er was waren we dan niet al weg hier? :wink:

Dat is er wel, had/heb ik met de GS Sbgn :smiley:

6 likes