Wat is jouw 'eindhorloge'?

Een mooi gespecte sartory Billard sb05 en done

10 likes

Ben pas een jaar actief, nadat mijn zoon mij ruim 3 jaar geleden echt liet kennis maken met horloges. Ik denk dat mijn smaak zich blijft ontwikkelen. Dat hoop ik ook :grin:
Voor nu zou mijn eind horloge als geboren Tukker deze Twentse Staudt zijn. Guilloche wijzerplaat, chronograaf en in de mooiste kleur blauw


Wauw :star_struck:

12 likes

Ik ben erg blij met m’n Explorer II en die wint wel.
Voor mij zou een echt eindhorloge een grote ‘fuck you’ moeten zijn, fout maar gaaf.
Met Daytona’s heb ik over het algemeen niks, maar als iets aan alle criteria voldoet, dan is het deze;

:drooling_face:

5 likes

Den dag dat ik zoiets koop wil ik ook dat er iemand me van kant maakt. Ik snap je logica :rofl:

1 like

Dat is exact mijn criteria voor een eindhorloge :rofl:

Het is duidelijk, jou eindhorloge wordt een Tag Heuer. Mijn probleem, bij elk nieuw horloge denk ik dat is mijn eindhorloge.
Maar zo werkt het dus niet bij een kneus, iedere keer als ik bij een juwelier of hier in het blauw kijk denk ik dat wordt de laatste. Maar dan zie ik weer een horloge en kan ik mij niet inhouden. Mijn eind horloge zal dus een horloge zijn vlak voordat ik definitief mijn oogjes sluit. Het lijstje van @Brick kan mij wel bekoren maar zelfs dan!!!
Dus maar geen foto want dan moet ik alles erop zetten :grin:

2 likes

Nu jullie toch bezig zijn,

Hierbij de mijne

4 likes

Die bovenste king seiko zou best mijn eindhorloge kunnen zijn.

1 like

Als je de zwarte bedoelt, dat is de SARX035.

2 likes

Hmmm zou dat er echt zijn…? Zit hier ook al net zo lang als jij. Als die er was waren we dan niet al weg hier? :wink:

Dat is er wel, had/heb ik met de GS Sbgn :smiley:

6 likes

Ja, toch?:blush:

Nou ja, vooral dat ik lang geleden verliefd werd op dit merk, maar altijd moderne horloges heb gehad en ik zoiets echt een soort ultiem horloge vind.

1 like

Ja, dat is wel een risico, idd. :grimacing: Nou ja, we zullen het zien. :man_shrugging: Voorlopig heb ik nog hoop. :blush:

1 like

Voor mij is dat deze, die ik al eens gehad heb…


En ook voor veel te weinig weg gedaan…

6 likes

Ja, heb 'm geGoogled.

9 likes

dit zou de kers op de taart zijn:

8 likes

Ja, die bedoelde ik. Mooi ding!

1 like

Na het “einde” is er altijd weer een nieuw begin is mijn ervaring :rofl:

1 like

Ja, ik zeg ook niet dat ik nooit meer een ander horloge zal kopen, hoor… :sweat_smile:

2 likes

Voor mij zou er niet zoiets bestaan. Ik kan wel heel lang met één of twee horloges doen, maar ben wel altijd rond aan het kijken.

Gelukkig komen er constant nieuwe horloges uit, dus echt uitgespeeld kun je als liefhebber niet zijn, tenzij je alleen van vintage houd.

2 likes

Ja, da’s wel een nadeel. Ieder keer word je weer getriggerd. De verleiding blijft, he?! :grin:
Maar, ik heb het idee dat ik met een mooie vintage Heuer chrono gewoon echt even 'n tijdje tevreden zal blijven. Ik heb ook al zoveel gehad. 't is ook wel een keer genoeg… Nou ja, in ieder geval voor een tijdje, denk ik… :thinking:

2 likes