ja, ik hoor ook bij die gekkies
Bestaat niet maar deze komt momenteel erg in de buurt:
38mm, 81 gram titanium, HAQ (+/- 5 sec per jaar), perpetual calendar
Nog steeds in love met de DJ? Mooi, toch?
Ja, dat is natuurlijk echt wel een icoon en one cool watch!
Absoluut, ik denk dat de liefde eeuwig is😀.
Er zijn dingen die je weliswaar leuk kunt vinden, maar nooit moet willen doen. Het zou me ten zeerste verbazen als je er mee weg kwam, het zou me nog meer verbazen als dat comfortabel ging zijn, en het zou me nog veel, veel meer verbazen als je 'm veel ging dragen.
In dat opzicht is die Monaco net die Duitse Dominatrix met dat gasmasker op. Ik weet dat het intrigerend is, maar op het eind van de rit wordt het een domper.
Dank je wel Chris, dit zet me aan het nadenken👍
Ik ga alleen af op jouw normale stijltje. Niet wetende hoe je er verder uit ziet moet je het me maar vergeven als je eigenlijk een soort van 2x2m bouwvakker blijkt te zijn voor wie de Monaco stiekem een Tank small lijkt. Het is volgens de mannen van Hodinkee zo dat een 39 x 39mm horloge wat vierkant is draagt als een 55mm rondje. Ik heb ze in levenden lijve gezien en ze zijn cool maar nogal… aanwezig.
Het gaat om de weg er naar toe.
Na afloop rest slechts de desillusie.
@HansT
Nee, een Monaco zal nooit dragen als een bescheiden dresser. Maar juist dat
maakt 'm ook wat ie is. Gewoon zelf gaan passen, zou ik zeggen.
Ik vind de blauwe Monaco fraai, maar het gaat momenteel nog niet verder dan dat. Mooi om er ook een beetje kritiek over te lezen👍🏻.
We zien 'm wel langskomen, tijdens een passessie! Eentje, a la jouw stalenbandverhaal, van je DJ. Kijk er al naar uit!
Nog even 'n plaatje, voor de sfeer.
Mijn eind horloge komt waarschijnlijk uit Glashutte.
Van de 4 horloges die ik heb komen er nu 3 vandaan. Bij het meest positieve scenario komt er een 2e Nomos en als topper een wit gouden A. Lange Saxonia bij.
Oeh. Laat eens zien wat je hebt als je wilt. Klinkt goed!
Ja, meer heb je feitelijk ook niet nodig. Maar voor mij dan een TAG Heuer of Squale duikertje. Gewoon omdat ik daar blij van word.
Niet zo spannend hoor. 2 maal een Bruno Sohnle, waarvan 1 quartz en 1 mechanische automaat en 1 Nomos Club handopwinder. Alle 3 wel mooi afgewerkt en fijn om te dragen.