Wat is jouw 'eindhorloge'?

Werkelijk geen flauw idee, kijk er verder nooit naar

1 like

Voorlopig niets, nadat de laatste 4 maanden 5 onderstaande zijn binnengekomen. :blush:
Wel de laatste 3 jaren zogoed als niets gekocht en de laatste tijd er ook nog 8 verkocht.

8 likes

Je had jezelf beter HeuerEd kunnen noemen :wink:

2 likes

Heb ik ook wel eens gedacht. Maar ik ben zowel fan van TAG Heuer, als Heuer. En mijn eerste ‘serieuze horloge’, bijna 30 jaar geleden, was een TAG Heuer.

2 likes

Ik vind het belangrijk dat het mij opwindt eerlijk gezegd.

1 like

Haha
Zolang die dat doet is het prima.

Ik laat het opwinden meestal aan mijn vrouw over :sunglasses:

2 likes

Ze breekt steeds haar nagels aan die crownguards.

5 likes

Heel gaaf die Bremoir. Was dit merk nog niet eerder tegengekomen

1 like

Ja, echt een prachtig ding, blij mee! :slightly_smiling_face:

Hoe komt eigenlijk dat je zo lang niets gekocht hebt en nu ineens zoveel?

Zeker deze Parmigiani Fleurier
minimalistiche elegantie :heart_eyes:

6 likes

Oa door die corona-shit aardig wat geld over kunnen houden. Vakanties vielen weg net als uitstapjes, ook met de motor want je kon nergens ff aanleggen.

Verder was het de bedoeling de collectie te upgraden en tegelijkertijd wat te verkleinen en dat is nu aardig gelukt. :smile:

1 like

De wijzerplaat van de Longines is wel echt fantastisch!

1 like

De mooiste uit de serie imo! :ok_hand:

1 like

Op dit moment een mooie 1675 / 16750. Maar bij mij verandert het elke keer als ik die “grail” heb gekocht
.

1 like

Weet je wat het is, ik snap echt wel wat je bedoeld, qua ‘ eind horloge’. Maar ik ben er van overtuigd dat ieders reis uiteindelijk leidt tot een emotie. Een emotie waar wellicht niet iedereen zich in kan vinden, maar who cares?

Kijk, als je me nu vraagt wat ik ooit hoop te dragen kom ik ook op Patek of Lange uit.

Maar toch, als ik stiekem eerlijk tegen mezelf ben, en mezelf af vraag voor wie ik het doe, kom ik uit bij een door het leven getekend horloge, dat mij bijgestaan heeft op belangrijke momenten. Nogmaals, het zal aan mij liggen, maar een een eind horloge, zal voor mij vooral emotie zijn.

3 likes

Is een eindhorloge hetzelfde als de grail?

Zo ja, dan weet ik welke het is en dat het daarna rustig wordt in het koppie. :blush:

ik begin mij wel steeds meer te realiseren; je kunt niet alles dragen. Hoe meer horloges er in de kluis liggen, hoe minder de draagtijd van sommige stukken.

Ik merk dat ik toch echt wel mijn favorieten heb die regelmatig worden uitgekozen bij een kluisbezoek. Ten koste van andere horloges. Tja, hoeveel heb je nodig?

Mooi gezegd. :clinking_glasses:

Hmm, goede vraag. Voor mij is m’n ‘eindhorloge’ niet een of ander héél duur, super ‘haute horlogerie’ ding. Dat past helemaal niet bij mij en zou ik dus niet dragen.

Nou ja, dat gaat hopelijk mijn ‘eindhorloge’ voor mij ook doen. Misschien is dus mijn ‘eindhorloge’ voor mij wel hetzelfde als voor jou jouw ‘grail.’ Who knows. :thinking: :man_shrugging:

2 likes

Een, twee, drie? I don’t know. Maar waarschijnlijk heel wat minder dan ik en veel andere horlogegekkies er hebben. :grin:

2 likes