Werkelijk geen flauw idee, kijk er verder nooit naar
Voorlopig niets, nadat de laatste 4 maanden 5 onderstaande zijn binnengekomen.
Wel de laatste 3 jaren zogoed als niets gekocht en de laatste tijd er ook nog 8 verkocht.
Je had jezelf beter HeuerEd kunnen noemen
Heb ik ook wel eens gedacht. Maar ik ben zowel fan van TAG Heuer, als Heuer. En mijn eerste âserieuze horlogeâ, bijna 30 jaar geleden, was een TAG Heuer.
Ik vind het belangrijk dat het mij opwindt eerlijk gezegd.
Haha
Zolang die dat doet is het prima.
Ik laat het opwinden meestal aan mijn vrouw over
Ze breekt steeds haar nagels aan die crownguards.
Heel gaaf die Bremoir. Was dit merk nog niet eerder tegengekomen
Ja, echt een prachtig ding, blij mee!
Hoe komt eigenlijk dat je zo lang niets gekocht hebt en nu ineens zoveel?
Oa door die corona-shit aardig wat geld over kunnen houden. Vakanties vielen weg net als uitstapjes, ook met de motor want je kon nergens ff aanleggen.
Verder was het de bedoeling de collectie te upgraden en tegelijkertijd wat te verkleinen en dat is nu aardig gelukt.
De wijzerplaat van de Longines is wel echt fantastisch!
De mooiste uit de serie imo!
Op dit moment een mooie 1675 / 16750. Maar bij mij verandert het elke keer als ik die âgrailâ heb gekochtâŠ.
Weet je wat het is, ik snap echt wel wat je bedoeld, qua â eind horlogeâ. Maar ik ben er van overtuigd dat ieders reis uiteindelijk leidt tot een emotie. Een emotie waar wellicht niet iedereen zich in kan vinden, maar who cares?
Kijk, als je me nu vraagt wat ik ooit hoop te dragen kom ik ook op Patek of Lange uit.
Maar toch, als ik stiekem eerlijk tegen mezelf ben, en mezelf af vraag voor wie ik het doe, kom ik uit bij een door het leven getekend horloge, dat mij bijgestaan heeft op belangrijke momenten. Nogmaals, het zal aan mij liggen, maar een een eind horloge, zal voor mij vooral emotie zijn.
Is een eindhorloge hetzelfde als de grail?
Zo ja, dan weet ik welke het is en dat het daarna rustig wordt in het koppie.
ik begin mij wel steeds meer te realiseren; je kunt niet alles dragen. Hoe meer horloges er in de kluis liggen, hoe minder de draagtijd van sommige stukken.
Ik merk dat ik toch echt wel mijn favorieten heb die regelmatig worden uitgekozen bij een kluisbezoek. Ten koste van andere horloges. Tja, hoeveel heb je nodig?
Mooi gezegd.
Hmm, goede vraag. Voor mij is mân âeindhorlogeâ niet een of ander héél duur, super âhaute horlogerieâ ding. Dat past helemaal niet bij mij en zou ik dus niet dragen.
Nou ja, dat gaat hopelijk mijn âeindhorlogeâ voor mij ook doen. Misschien is dus mijn âeindhorlogeâ voor mij wel hetzelfde als voor jou jouw âgrail.â Who knows.
Een, twee, drie? I donât know. Maar waarschijnlijk heel wat minder dan ik en veel andere horlogegekkies er hebben.