Wat is jouw gemiste kans?

Een horloge dat ik graag had willen kopen is helaas uitverkocht. In mijn geval een Seiko Prospex 1965 limited edition, model SJE093J1. De wens om het klokje toch nog ergens te bemachtigen, linksom of rechtsom, groeit. Herkenbaar?

Wat is jouw gemiste kans?

Seiko-sje093j1

15 likes
8 likes

En nog even on topic:

Ik ben een liefhebber van microbrands, en dan met name hun bijzondere en mooiste uitvoeringen.

Een selectie:

Traska commuter in grijs
Lorier Neptune no date
Clemence Photic black and Gilt

Helaas ben ik altijd te laat met ontdekken.

Verder nog de nieuwe Longines Conquest, die komen dan te koop op het moment dat ik het geld niet kan missen.

Ach ja, zo gaan die dingen

7 likes

Mijn gemiste kans was de Chocomatic van @VriesKou. Maar met een doel, niet veel later kwam de blauwe DW matic om de hoek kijken.

4 likes

Traska komt in september weer met een nieuwe voorraad. Ik zit zelf vooral te dubben of ik de importkosten kan behappen…

4 likes

Toevallig exact hetzelfde. Bij de introductie dacht ik, wat een dure Seiko. :grimacing: Maar een half jaar later heb ik hem alsnog aangeschaft hier op HF. Wat heel goed heeft uitgepakt. :muscle:

15 likes

Die is inderdaad heel tof en kriebelt bij mij ook al een tijdje!

Ik baal er soms wel een beetje van dat ik niet drie jaar geleden ofzo een JLC reverso heb gekocht. Toen waren de prijzen nog wel oké. Ik wil er wel graag één maar vind ze nu te duur.

En ergens vind ik het ook nog wel jammer dat ik een Rolex Milgauss met blauwe plaat in 2021 had laten liggen. Had ik achteraf misschien gewoon mee moeten nemen.

4 likes

Die is hier in het blauw en zelfs in het ‘verkocht’ topic nog aan te komen. Als je spijt hebt kan het eigenlijk ook niet te duur zijn voor list, toch?

2 likes

De Skyfall LE Planet Ocean, dat was voor mij de eerste die ik helemaal geweldig vond. Toen helaas nog ‘onbereikbaar’ en tegenwoordig zijn de NOS te overpriced en zijn de nepleren doosjes helemaal afgebladderd.

8 likes

Dat was op de slotavond van een roeikamp in 1982. O wacht, ander onderwerp. :sweat_smile: :wink: Ze heette Lotje…

29 likes

Ik had destijds deze Citizen worldtimer van @Cihanski over moeten nemen toen ik de kans had
IMG_4458
(Excuus voor de slechte foto)

3 likes

De tintin speedmaster, ooit nog geen 4000, nu tussen 10.000 en 14.000

25 likes

Dat is een afweging die je moet maken inderdaad.
Ik heb zonet een Clemence Munro besteld. Erg mee in mijn nopjes. Al deze gemiste kansen weer op de lange baan

2 likes

https://www.sinn.de/out/pictures/generated/product/1/400_720_100/903.095_410_22_mit_band.webp

Was direct verkocht, maar ook direct uitverkocht

4 likes

@Spooler stuurde enige tijd geleden, laat in de avond, een speld in een hooiberg door. Een ogenschijnlijk kloppende vintage Tudor Sub aangeboden via een proxy verkoper, voor een bedrag ruim beneden de 1k.

Eenmaal ontwaakt in de late ochtend, zag ik zijn bericht. De Tudor Sub was al verkocht… huilen :cry:

Sindsdien geen kloppend exemplaar meer gespot voor dergelijke absurd lage prijzen.

Fotootje voor de sfeer;
black94..

12 likes

Hulk Submariner grijs zien liggen in Macau voor 59500 kongbucks… doorgelopen :disappointed:

2 likes

Een Hulk voor 4500 euro in 2013…die deed wel ff pijn, maja verhuizing blablabla…

2 likes

Een Seiko ‘Ginza’ Cocktail Time voor €650 in nieuwstaat… destijds vond ik het te veel voor een Seiko. Tegenwoordig vind ik €1500+ nog erger voor diezelfde Seiko. :joy:

10 likes

Recent met twee nieuwe microbrands. Ik lees ergens eens wat, wil wat verder onderzoek doen en dan: ‘sold out’. Mischien maar beter ook voor de portomonnee :slight_smile:
Op de mailinglist dan maar voor toekomstige releases…

6 likes

Bizar hoe hoog die prijzen zijn geworden, hein?

1 like