Wat is jouw gemiste kans?

Absoluut, zelfde met de Matcha. Het zijn ongelofelijk prachtige wijzerplaten, maar de rest van de afwerking is het absoluut niet waard. Weet ook niet of mensen het betalen voor draaggenot of speculatie.

2 likes

Ik was bij Gassan om een witte wijzerplaat 39mm Rolex OP te bekijken. Dit was in 2018 denk ik. Leuk gesprek met die mensen daar. Ik werkte op de Herengracht dus ik ging vaak buurten in mn pauze. De dame liet mij de toen net uitgekomen Pepsi zien. Die zou voor de eigenaar zijn maar die kon er vast wel nog 1 voor zichzelf regelen. Dus ze wilde wel even bellen of ze mij deze mocht verkopen. Ik kwam een paar k te kort in mijn zak dus het bellen was niet nodig zei ik. Overigens de OP ook niet gekocht want ik vond hem erg tegenvallen. Wel een Datejust 41 gekocht met grijze wijzerplaat en smooth bezel.

7 likes

Zoveel gemiste kansen, maar altijd komt er weer iets anders voorbij wat ook weer mooi is :sweat_smile:
En dan heb ik het niet over de “Lotje” achtige kansen @PeterLC :smirk:

2 likes

Ik heb hem voor de originele prijs kunnen krijgen. Ik draag hem regelmatig, dus zeker voor het draag genot!

8 likes

@MustWatch, gaan we het hier over hebben? :wink:

2 likes

8 likes

De Awco Squale Subino is voor mij een gemiste kans. Deze had origineel al een premium prijs door de originele Blancpain cases welke nog ergens op een plank in een magazijn lagen.

Ik had het er toen niet voor over (circa 1800eu) en helaas zijn ze gelimiteerd.

17 likes

CZLfcBjUkAA8_ZZ

15 likes

Op de Rikketik zag ik deze liggen voor 750. Kende het merk echter niet en de band was stuk, dus vind het een te grote gok. Thuis online opgezocht en zijn bijna nergens te krijgen.

5 likes

Hamilton murph 38mm voor 450 euro bij tk maxx deze week

4 likes

Deze. Laten gaan. Verkoper wilde 8k hebben. Dat vond ik destijds 1K te duur :see_no_evil:. We schrijven 2015.

Dat is mijn gemiste kans :joy:

31 likes

Deze special edition (75 stuks) van de Omega Seamaster ter ere van het 75 jarig bestaan van het Korps Commandotroepen werd mij een paar jaar geleden aangeboden door een pelotonsgenoot ter overname aangeboden. We hebben allebei in 1989 onze groene baret gehaald bij het Korps Commandotroepen. Ik heb zijn aanbod toen afgeslagen omdat ik toen op zoek was naar Speedmaster of een IWC Portugieser. Die Speedmaster heb ik dit jaar aangeschaft maar ik heb er nog altijd spijt van dat ik die Seamaster heb laten schieten. Nu natuurlijk niet meer te vinden :worried:

13 likes

Deze is echt knap, heb overwogen deze te kopen en de vraagprijs was toen €1100, wat inderdaad te veel is voor dit horloge

2 likes

De Seiko Alpinist Mountain Glacier LE gepast toen deze net uit was. Helaas was dit destijds toch iets te veel geld dan ik zelf in gedachten had. Ben dan voor een LE Star Bar gegaan.

6 likes

En toch was het een wijze investering geweest. :joy:

Gelukkig! Het is oprecht een van de mooiste dress watches die Seiko ooit gemaakt heeft, naar mijn mening. Alleen niet voor boven de €800. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Een gelijk horloge als deze:

Was een opknappertje op marktplaats voor een paar tientjes…
Helaas leek me dat toen te veel werk…
Nu niet meer te vinden…

2 likes

Zo een verkeerd camera punt :grin:

3 likes

Nee hoor. Billenman hier. :grin:

3 likes

Ik kon een GCLP995 kopen voor 6500 a 7000 ballen.

Niet gedaan.

Dome klootzak die ik me toch ben. Dit zijn eenhoorns. Je ziet ze nooit. En ik zoek alleen op Chrono24, ik weet niet wat andere goede sites zijn om Japan-only Credor te jagen.

10 likes

Ja natuurlijk, maar speculeren is ook weer zo wat

1 like