Wat is jouw gemiste kans?

Hopen en bidden dat iemand op WatchUSeek of r/WatchExchange er weer eentje aanbied? :sweat_smile: Of de verkopers stalken, hopen dat de koper nog rondhangt en dat ze willen verkopen.

2 likes

Begrijp je volkomen

Deze is zo cool
Vorig jaar hier op HF aangeboden, maar inderdaad tegen een premium (terecht) prijs

9 likes

Foto erbij voor de sfeer

7 likes

Ja ik had hem vanmiddag ff gepast bij een juwelier…tis jammer maar helaas

2 likes

Poeh die is wel heel strak zeg. Had het er wel voor over gehad maar heb het niet liggen :laughing:

2 likes

Tissot Ballade powermatic 80 met fluted bezel.
Toen de bijenkorf nog Tissot verkocht.

4 likes

Was er vandaag nog, om even gratis te pissen. :man_shrugging: :grin: Even langs de smeulende resten van de horloge-afdeling gelopen. Wat een blamage, dat HET high-end warenhuis in Nederland niet verder komt dan een Presage met een emaille wijzerplaat. Moet dat trouwens echt 2K kosten joh? Ja blijkbaar wel. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

3 likes

Dank je wel @Sel2hat , nu heb ik weer een horloge dat onbereikbaar is op mijn radar :wink:

1 like

Helaas niet veel keus bij de horloge afdeling. Ze hebben wel Cartier

2 likes

Oops, sorry :smile:

Misschien is de andere kleur van deze nog beschikbaar, met goud kleur

1 like

Ah joh, daar mis je niks aan. Niet af te regelen en niet te servicen. :smirk:

1 like

Oh wist ik niet. Wat is de reden daarvan?

1 like

Kostenbesparing, heel simpel. Wegwerp/vervangingsuurwerken.

1 like

Ah jammer

1 like

Wist nieteens dat die bestond. Echt prachtig, geen dubbel logo en een geweldige maat :open_mouth:

2 likes

Hier hetzelfde. Al was die bij mij al wat duurder. Werd me voor een bedrag rond de 5k aangeboden. Maar had toen net al een ander prijzig horloge gekocht dus maar niet gedaan :cry:

1 like

Tag Heuer 1000 Automatic. Aangeboden voor 1500, op een gare tropic, maar toch. Nu minimaal twee keer die prijs. Ik kreeg een aanval van koude voeten bij de verkoper thuis.

8 likes

Hahahaha, ja dat kan ook… :grin:

3 likes

Heeft deze AR coating? Of is dat jouw pols niet?

2 likes

Ik had de link gezien, die je stuurde. Maar da’s 7500 dollar voor import op leren band. Als ik dan de bracelet er bij geregeld heb, en ik heb m’n belasting betaald, dan kom ik op 10.000 ballen uit.

Ouch.

Bedankt voor het meedenken, uiteraard, maarreh…

Ouch.

2 likes