Wat is jouw ideale dagelijkse horloge?

Goedemiddag forumleden,

Vandaag stel ik jullie de vraag: Wat is je ideale dagelijkse horloge? Het mag een horloge zijn dat je momenteel bezit, maar het mag ook een horloge zijn dat je graag zou willen bezitten. Een horloge waar je alles mee kan doen. Naar het strand, zwemmen in de zee, naar kantoor, tijdens meetings, onder de douche, in de auto, klein kluswerk, in de tuin werken etc.

Mijn ideale dagelijkse horloge is mijn Explorer. Een alleskunner van “beach to board room”.

38 likes

13 likes

Beste alleskunner die er is.

Voor mij, gezien fysieke arbeid gebruik ik mijn explorer daar liever niet.
Dus daarom

Gezien mijn manier van bewegen in deze maatschappij kies ik voor deze.

Eenmaal thuis absoluut ook de

22 likes

14 likes

De meeste van deze activiteiten doe ik niet of zonder horloge :innocent: Dus moet ik dan wat kiezen om mijn activiteiten mee te doen of iets kiezen voor die activiteiten die jij onschrijft? Ik zou zelf voor een mooie vintage chrono gaan :grin:

3 likes

15 likes

Het gaat om jouw ideale dagelijkse horloge. Dus je mag daarvoor je eigen criteria gebruiken. :blush: :+1:

18 likes

Explorer of BB58. Ik geraak er niet uit dewelke, maar de BB58 haalt het de laatste tijd vaker.

1 like

Zwemmen, wielrennen, padel, kantoor. Alleskunner

10 likes

Beter wordt het niet voor mij qua comfort en looks, enige horloge wat (naar mijn idee) van flipflops tot Oxfords altijd kan binnen mijn collectie.

14 likes

Heb deze sinds hij in mijn bezit is, 24/7 aan.
Dus eigenlijk is dat al mijn ideale horloge. :innocent:

12 likes

Absolute winnaar voor mij als het om een daily gaat!

23 likes

Mijn Daily is…altijd m’n Only :blush: :man_shrugging:

20 likes

De Damasko en de G Shock als het echt ruig wordt.:joy:

8 likes

Kuch kuch op zo’n pols past makkelijk n Skydwellert kuch kuch :speak_no_evil:

3 likes

Deze rakker.

17 likes

Heerlijk of niet. Zo’n simpele beater.

2 likes

Ik kan 'm zorgeloos dragen. Dat is inderdaad heerlijk.

1 like

Ik kom steeds op deze uit. Oerdegelijk en ik kom toch nooit onverwacht op officiële bijeenkomsten met “dress codes” dus ik ben nooit over- of underdressed met deze alleskunner.

3 likes