Deze Aerospace draag ik zo goed als iedere dag.
- Is heerlijk licht ( titanium)
- Quartz
- goede lume
- is al ingedragen
Overal en altijd… de Sinn 556A.
Ligt er natuurlijk wel aan waaraan je vind dat een ‘iedere dag’ horloge moet voldoen. Dit zijn de punten die er voor mij toe doen:
Gewoon inwikkelen in bubbeltjesplastic, rondom dichttapen met ducttape en je hoeft je nergens zorgen meer om te maken.
Wel voldoende gaatje openhouden zodat ze kunnen ademen en eten natuurlijk anders schiet het het doel een beetje voorbij.
Geen zorgen om krasjes of vuil Dat is wel te zien ook en een stopwatchfunctie die ik twee keer per dag gebruik. Sportief en niet te potteus want parelmoer en subtiele blingbling (dat laatste had wat mij betreft niet gehoeven).
Erg mooi, ik wil hem wel nieuw kopen. Ik hoorde iemand in de wandelgangen fluisteren over kortingen, dus ben ook een stukje minder duur uit.
Ik geef je korting 