Ideaal horloge, ik weet het niet want er zit wel altijd iets mis of iets waar je moet op toegeven.
Niet krasgevoelig,
Onder de radar of toch niet te opvallend,
Safier glas,
Nauwkeurig,
Goed afleesbaar,
Bij voorkeur rond 1200 euro (kan ik één van 2000 euro aankopen voor 1000 euro is dat prima,
Goede autonomie,
Kwaliteitsvol (of toch die indruk krijgen als het vastneemt),
Leuke geschiedenis of background.
Ik kwam uit bij mijn Sinn, maar:
De autonomie kan beter, maar dan draag je hem toch meer.
de H-link band kan ook beter, maar dan zet je hem toch op een MN band of hun rubberen band (duur).
Ik kocht hem 2de hands en daardoor was die wel een goede prijs voor die kwaliteit,
Ik kon ook bij Damasko terecht gekomen zijn, maar die zie je zelden hier in België.
Wil ik sporten of is de kans op schade reëel, dan de G-Shock.
Wil ik meer bling, dan heb ik de SMP300m.
Voor mij deze:
Automaat en eigen uurwerk
Zowel casual als onder pak✅
Waterdicht
Wijzerplaat speelt met het licht en verveelt met de golfjes nooit✅
Band heeft een goede verhouding tussen gepolijst en mat✅
Ik zou nooit (grof) werk verrichten met een duur horloge om mijn pols. Dan heb ik überhaupt niets om mijn pols zitten. Daar ben ik veel te voorzichtig voor mijn spullen.
Ben erg jaloers. Niet vergeten nog een mooie fotoreportage te maken he. Volgens mij ben jij op dit moment nog de enige met het nieuwe type Speedmaster op het forum (met saphire sandwich).
Mwah net wat je gewend bent, wanneer ik hem eens afdoe om bijvoorbeeld eens wat anders om te doen, die ik dan wel afdoet, word ik soms `s nachts wakker omdat ik “wat” mis.
En ja wanneer je wat gewend bent merk je gewoon niet meer dat je hem aan hebt, en ja scheelt wel denk ik dat er geen muur in de buurt is waar ik hem tegen aan zou kunnen slaan.
Beide kunnen naar mijn mening naar nagenoeg elke gelegenheid. De PRX is enkel op staal, mogelijk verliest hij daarom in de strijd tegen de Khaki Field. Deze wissel ik nogal eens af op leer, staal, rubber en zelfs een aantal NATO-banden.