Gaaf! Heerlijk horloge is het toch.
Vind het allemaal erg stoer van jullie om zo met die krasloze Rolex horloges in de tuin te gaan werken.
Of jullie hebben een heel klein tuintje of een tuinman in dienst.
Ik doe gewoon een oude Sector Quartz om of deze Seiko.
dat is dus wat je in een horloge moet zoeken
Een heleboel prachtige horloges zijn al genoemd! Naar mijn bescheiden mening mag de omega seamaster niet ontbreken, meer in het bijzonder de zwarte versie van het model dat gemaakt werd tussen 2013 en (2018 geloof ik?), met keramieken bezel:
Kan onder een pak en op het strand, en in het zwembad en met een overhemd en met een t shirt. Ga overal en doe alles (goda!)
Hele dag ook al om, maar met het grasmaaien en onkruid wieden gaat hij zo weer even op zijn kussentje.
De 116600 van @TheWornWatch. Helaas heeft hij 'm verkocht.
Ach ja, ik vermaak me wel met m’n 214270…
Deze lijkt me wat minder geschikt voor dagelijks dragen.
Twijfel tussen deze twee. Denk toch de Speedmaster omdat die wat minder uitgesproken is dan de Zenith. De Zenith draagt wel weer comfortabel op de rubberen band en de datumfuntie is ook handig.
Voor desk diven heb je geen duiker nodig
Ik heb eigenlijk 2 dagelijkse horloges waar ik tussen wissel.
Had de Tudor een datumfunctie was deze de absolute winnaar.
Mijn M5610 was mee toen ik met heel m’n gezin op de top van Fansipan stond.
Mijn GMW B5000 kocht ik aan het einde van een waanzinnige reis naar Tokyo en Kyoto, de laatste reis voor corona uitbrak.
Mijn GW50001JF was mee toen ik voor de tweede keer de hand schudde van The Boss in NYC.
De Baby G van mijn vrouw was mee op onze eerste rondreis door Azië.
Ik denk dat ik meer emotie kan koppelen aan mijn G Shocks dan aan de rest van mijn collectie
(De rest van mijn collectie - op m’n Speedy na - heb ik aan mijn kinderen gegeven. Kunnen zij daar hun verhalen mee schrijven, als ze dat willen.)
On Topic: mijn GW5000