Wat is jouw ultieme 2 piece collectie

I like it!!! :+1:

1 like

Twee fijne horloges voor veel gelegenheden.

24 likes

Heel mooi deze twee. Super duo. Maar bij zwemmen? Serieus bedoeld mijn vraag haha niet sarcastisch of zo.

33 likes

Die bovenste Grand Seiko is prachtig zeg. Welk referentienummer is dat? Ben totaal niet thuis in GS :face_with_peeking_eye:

1 like

Wel lastig om een keuze te maken als je een collectie hebt die je naar eigen voorkeur uit hebt gekozen, buiten de erfstukken.
Ik denk dan toch de vogende twee mijn keus nu is… kan morgen weer anders zijn

9 likes

Dat is een SBGA413, oftewel de Shunbun. Die wijzerplaat is geïnspireerd door kersenbloesems.

2 likes

Ik dacht dat jouw taalgebruik op peil was. Zo’n vuil woord.

Als ik dan toch echt zou moeten kiezen, dan zouden het deze twee zijn uit m’n collectie.

Het valt me op dat er vaak commentaar is op Tudor als net niet merk, maar in dit topic zie ik ze verrassend vaak voorbij komen!

16 likes

en hier nog wat bij, deze wellicht

20 likes

31 likes

Niets mis met Tudor, ben een groot fan van dit merk :+1:

2 likes

Perfect duo :yum::+1:

15 likes

Ik had een nieuwe beater maar die gaat weer terug (te dik), dus ik heb nu weer echt een 2 piece:

15 likes

… als beater :melting_face:

1 like

Tja die fout maak ik ook regelmatig, zie ik weer iets leuks :thinking: :thinking: :thinking:
Kom ik er na een paar dagen toch weer achter dat ik die dan toch niet ga dragen. Gelukkig is die bij een nieuw baasje gekomen @TagEd
Twee is ook zat voor mij, heerlijk de Explorer en een gab and go quartz. Smiley Plaatjes

10 likes

Wisselt per dag. Maar sowieso een grab & go duiker en een mechanische chrono van m’n favo merk.

De eerste heb ik al.
20250918_161420

De tweede nog niet. Komt nog wel 'n keer.

Heuer Carrera First Execution

16 likes

Met zo’n kont hoef je niet eens te zien hoe laat het is. Dit mag wat mij betreft gewoon de voorkant zijn. Sexy as føk dit! :drooling_face:

3 likes

Dit zou mijn huidige 2piece collection zijn. Overigens in bezit - ik zou wat ander spul moeten wegdoen dan :blush:. Ultiem omdat ze naast looks of specs of waevva perfect draagbaar zijn.

20 likes

Mooi duo :ok_hand:

1 like